Yamaha neos vario probleem

Melsmels

Member
Ik heb zojuist de varioring uit mijn 2017 4 takt injectie Yamaha neos gehaald. (Hij is eerder al opgevoerd om van blauw baar geel kenteken te gaab door vorige eigenaar volgens mij door pollinni rollen toe te voegen) maar nu maakt hij een heel hard krijsend geluid als ik hem start. Wat heb im fout gedaan?
Post automatically merged:

Ik heb zojuist de varioring uit mijn 2017 4 takt injectie Yamaha neos gehaald. (Hij is eerder al opgevoerd om van blauw baar geel kenteken te gaab door vorige eigenaar volgens mij door pollinni rollen toe te voegen) maar nu maakt hij een heel hard krijsend geluid als ik hem start. Wat heb im fout gedaan?
Ik kom er net achter dat de kickstart ook niks doet, heb ik de carterkap er verkeerd op gedaan?
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    293.7 KB · Views: 8
Advertisement - register to remove this

Het is toch best frappant dat iemand a.d.h.v. bovenstaand verhaaltje en een foto van een dichte carterkap verwacht dat anderen de oplossing bieden.
Dat ding op je foto oogt imo niet als een varioring maar eerder een afstandsring.
Beste is even foto's plaatsen van het geheel dat je op de as hebt liggen en in welke volgorde.

Nog beter is het spulletje incl. de ring op de foto terug plaatsen.
 
Het is toch best frappant dat iemand a.d.h.v. bovenstaand verhaaltje en een foto van een dichte carterkap verwacht dat anderen de oplossing bieden.
Dat ding op je foto oogt imo niet als een varioring maar eerder een afstandsring.
Beste is even foto's plaatsen van het geheel dat je op de as hebt liggen en in welke volgorde.

Nog beter is het spulletje incl. de ring op de foto terug plaatsen.
Dat klopt, maarja, iedereen moet ergens beginnen.
 
Dat klopt, maarja, iedereen moet ergens beginnen.
Dit is hem open ik begrijp uit jullie reacties dat het geen varioring is? Dus als ik hem terugplaats moet hij goed zijn en hoe doe je dat?
Post automatically merged:

Dit is hem open ik begrijp uit jullie reacties dat het geen varioring is? Dus als ik hem terugplaats moet hij goed zijn en hoe doe je dat?
Post automatically merged:

Als er meer fotos nodig zijn vraag het, ik heb alle hulp nodig!
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    317.4 KB · Views: 9
  • image.jpg
    image.jpg
    238 KB · Views: 8
Ik zou zeggen, monteer het en kijk of het iets doet. Ik kan het je niet vertellen.1694700251279.png
10 IS DE VARIORING
Zo hoort het te zitten
Post automatically merged:

1694700274358.png
 
Last edited:
Dit is hem open ik begrijp uit jullie reacties dat het geen varioring is? Dus als ik hem terugplaats moet hij goed zijn en hoe doe je dat?
Post automatically merged:


Post automatically merged:

Als er meer fotos nodig zijn vraag het, ik heb alle hulp nodig!
Op deze foto zit het niet goed. De ring is weg?
Die heb je achter het rondsel gedaan. Die moet in het rondsel.Screenshot_20230914-162711_Chrome.jpg
 
Back
Top