Thijs S.
Active Member
Ik ga dus binnenkort beginnen aan het blok van mijn Yamaha neos, ik ben van plan om het blok zo snel mogenlijk te maken voor een leuke prijs. Ik wil het blok graag watergekoeld maken ivm dat ik heb ondervonden dat die cilinders toch echt wel een stuk pittiger zijn.
Maar nu is dus de vraag.
Welke cilinder gaat het worden?
Ik zat zelf te twijfelen tussen een paar cilinders maar ik kom er niet uit.
-Stage6 Streetrace
-Stage6 Sport pro MK2
-Athena Pro
-Airsal Sport alu
-Dr 70
En natuurlijk moeten daar ook uitlaten bij, kwa uitlaten weet ik niet echt wat ik moet doen. ivm dat een c16 veel duurder is dan een r en ik weet niet echt welke cillinder ik moet halen. 220 euro is echt de absolute max wat ik neer ga leggen voor een cillinder ivm dat ik ook nog een hoop andere onderdelen moet halen omdat die neos nog helemaal niks heeft kwa koeling.
Ik hoop een goed antwoord te krijgen van iemand die een beetje weet wat het slimste is om te doen de setup gaat semi-dagenlijks gebruikt worden denk aan vooral in het weekend voor meetings etc.
en even voor mij wat zou er kwa top uit te halen vallen met deze klasse aan cillinders?
Als het nou niet veel uit maakt kwa lc zou ik ook de neos gewoon ac kunnen laten.
Mvg,
Thijs.
Maar nu is dus de vraag.
Welke cilinder gaat het worden?
Ik zat zelf te twijfelen tussen een paar cilinders maar ik kom er niet uit.
-Stage6 Streetrace
-Stage6 Sport pro MK2
-Athena Pro
-Airsal Sport alu
-Dr 70
En natuurlijk moeten daar ook uitlaten bij, kwa uitlaten weet ik niet echt wat ik moet doen. ivm dat een c16 veel duurder is dan een r en ik weet niet echt welke cillinder ik moet halen. 220 euro is echt de absolute max wat ik neer ga leggen voor een cillinder ivm dat ik ook nog een hoop andere onderdelen moet halen omdat die neos nog helemaal niks heeft kwa koeling.
Ik hoop een goed antwoord te krijgen van iemand die een beetje weet wat het slimste is om te doen de setup gaat semi-dagenlijks gebruikt worden denk aan vooral in het weekend voor meetings etc.
en even voor mij wat zou er kwa top uit te halen vallen met deze klasse aan cillinders?
Als het nou niet veel uit maakt kwa lc zou ik ook de neos gewoon ac kunnen laten.
Mvg,
Thijs.