Staan al helemaal terug.Je kan ze afstellen toch? Dus iets terug draaien dan. Kleine beetjes
Ja de rode heb ik er nu in maar hij trekt zeker geen autowheeli zoals iemand anders met de zelfde setup op dit forum wel had. Ik heb ook nog wel een filmpje maar dat stuur ik als ik thuis ben.En dat is dan of je setje rode of blauwe die bij de koppeling zaten?
Ja doe, ik ben benieuwd.
Heeft nu nog wel een kleine dip maar deze krijg ik wel weg met de luchtschroef het gaat me nu meer om de vario afstelling.Ja doe, ik ben benieuwd.
Ja op het begin slipt denk ik de koppeling hij trekt namenlijk niet echt snel op ofzo. En mijn telefoon viel op dat filmpjeOp het filmpje zie ik niks maar opzich is je toeren verloop wel prima op gehoor.
Zoals welke zou ik dan kunnen halen? Of kan ik gewoon met de dremel die standaard poelie recht maken dat heb ik wel is gezien op YouTube.Heb je al eens poelies met een rechte spiebaan getest? Ik dacht tot voor kort ook dat mijn koppeling slipte. Ik klapte er andere poelies in, ding pakt nu op als een gek. Met std poelies is de spiebaan in het begin te stijl en draait het een bak toeren.
Ik kom er nu net ook achter dat er een heeeel klein beetje speling op mijn skf c4 lagers zit het is niet zichtbaar maar wel hoorbaar als ik de krukas heel hard op en neer beweeg. Dit is zo minimaal dat ik denkt dat het hoort.Heb je al eens poelies met een rechte spiebaan getest? Ik dacht tot voor kort ook dat mijn koppeling slipte. Ik klapte er andere poelies in, ding pakt nu op als een gek. Met std poelies is de spiebaan in het begin te stijl en draait het een bak toeren.
Valt mee was alleen de drukveer die te slap wasik wil ook een mk2 sport pro / yasuni c16 bouwen maar word bang van dit hele verhaal