Yamaha Neos Stage6 sport pro mk2 + yasuni c16

En dat is dan of je setje rode of blauwe die bij de koppeling zaten?
Ja de rode heb ik er nu in maar hij trekt zeker geen autowheeli zoals iemand anders met de zelfde setup op dit forum wel had. Ik heb ook nog wel een filmpje maar dat stuur ik als ik thuis ben.

Ja ik denk dat je toch echt moet gaan proberen.
Als je alles goed hebt zitten zal je toch echt moeten gaan afstellen.
Niet alles tegelijk, je tijd voor nemen.
En niet denken/aannemen maar echt meten en constateren.
Er is geen short cut hiervoor.

Ik kom er dus net achter dat ik een mezoly koppeling heb, ik heb deze bij een brommerzaak gehaalt omdat ie maar 22,50 was en ik dacht dat wil ik proberen. Hij slipt volgensmij wel dus ik denk dat ik een nieuwe wil gaan kopen. Welke zou ik moeten halen? Hij moet ook goed zijn voor een behoorlijk snelle 70 zoals metrakit pro race of een stge 6 rt ik ben namenlijk van plan deze koppeling ook te gaan gebruiken in mijn aerox binnenkort. Welke koppeling zou ik halen? Ik zit zelf te denken aan polini 3G evolution

Ik heb nu deze koppeling: https://www.k-parts.nl/koppeling-mo...v6MigJRF-kyvjJpJlsuyygsTerL4tlmQaAvnPEALw_wcB
Ik heb dit koppelingshuis: https://www.k-parts.nl/koppelingshu...LPgQTCzNN_IOYQKHWBew7balKpW3vpjkaAl4dEALw_wcB

Heb je al eens poelies met een rechte spiebaan getest? Ik dacht tot voor kort ook dat mijn koppeling slipte. Ik klapte er andere poelies in, ding pakt nu op als een gek. Met std poelies is de spiebaan in het begin te stijl en draait het een bak toeren.

Heb je al eens poelies met een rechte spiebaan getest? Ik dacht tot voor kort ook dat mijn koppeling slipte. Ik klapte er andere poelies in, ding pakt nu op als een gek. Met std poelies is de spiebaan in het begin te stijl en draait het een bak toeren.
Zoals welke zou ik dan kunnen halen? Of kan ik gewoon met de dremel die standaard poelie recht maken dat heb ik wel is gezien op YouTube.

Ik kom er nu net ook achter dat er een heeeel klein beetje speling op mijn skf c4 lagers zit het is niet zichtbaar maar wel hoorbaar als ik de krukas heel hard op en neer beweeg. Dit is zo minimaal dat ik denkt dat het hoort.

ik wil ook een mk2 sport pro / yasuni c16 bouwen maar word bang van dit hele verhaal
Valt mee was alleen de drukveer die te slap was
Post automatically merged:

Maar ik zou persoonlijk wel die racing halen is je 50 euro wel waard op scooter attack. Die cillinder is wel flink wat sneller

Net lang vol gas. Ik heb echt geen idee meer wat ik moet doen heb gasnaaldclip op een naar hoogste en ik heb sproeier 109.

Attachments

• image.jpg
    image.jpg
    173 KB · Views: 6
  • image.jpg
    image.jpg
    165 KB · Views: 6
Back