This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Yamaha Neos Stage6 sport pro mk2 + yasuni c16

Dat komt omdat je snaar slipt.
Als je kan zou ik een nieuwe snaar meenemen en een zakje shim ringen voor 13mm krukas.
Verschillende diktes dan kan je ermee spelen.

Dat komt omdat je snaar slipt.
Als je kan zou ik een nieuwe snaar meenemen en een zakje shim ringen voor 13mm krukas.
Verschillende diktes dan kan je ermee spelen.
De v-snaar die er nu in zit ziet er nog prima uit de text staat er ook nog op dus zou een nieuwe echt nodig zijn? Als het echt nodig is haal ik hem wel maar als deze nog goed is gebruik ik liever deze natuurlijk.

En zou ik gele malossi trekveren mee nemen?

Ja kan je doen altijd goed om te proberen straks.
Maar eerst dit oplossen
Ik ben nu weer thuis, bus er op gezet startrondsel gaat nu niet meer heen en weer maar ik vind het uitshimmen een beetje lastig/onduidelijk hoe moet dit? En hoe weet je ofdat de v-snaar over de bus heen loopt want hij moet er net vanaf komen maar dat kan ik dus niet zien.

Als je de snaar op de bus legt kan je toch zien of die precies klopt met de lengte van de bus? Zo niet dan plaats je een afstandring. Als je een koelvin hebt met inkeping leg je daar ook een ring in zodat die precies vlak is.

Als je de snaar op de bus legt kan je toch zien of die precies klopt met de lengte van de bus? Zo niet dan plaats je een afstandring. Als je een koelvin hebt met inkeping leg je daar ook een ring in zodat die precies vlak is.
Ja kan je doen altijd goed om te proberen straks.
Maar eerst dit oplossen
hij trekt veel beter op en stottert helemaal niet, ik merk wel dat er iets slipt ivm dat ie met optrekken wel dat ie niet super goed voor uit komt als ik eenmaal een beetje rol 5-10 kmpu dan trekt ie wel autowheeli. Als ik de carterkap eraf haal ligt er geen stof van de v-snaar maar de koppeling is wel verglaasd. Ik heb rode malossi trekveren.

De bougi is na mijn mening wel wat wittig dus laat ook weten wat ik daar aan kan doen.

Attachments

• IMG_2975.jpeg
    237.9 KB · Views: 10
  • IMG_2976.jpeg
    239.3 KB · Views: 10
  • IMG_2978.jpeg
    233.8 KB · Views: 12
Heb je je koppeling nog op zn strakste staan?

Luchtschroef nog 1,5 slag terug en clipje in het midden?

Eerst hoofdsproeier omhoog nu.

Die koppeling ziet er zo uit omdat je slip had op je vario. Dus ff op schuren.

Heb je nou al een bougie zonder R gepakt? Of andere bougie dop?

Bougie kleur bekijk je na een stuk volgas. Dus niet nog naar huis sukkelen.

Heb je je koppeling nog op zn strakste staan?

Luchtschroef nog 1,5 slag terug en clipje in het midden?

Eerst hoofdsproeier omhoog nu.
Koppeling staat op het strakste anders pastie ie niet in het koppelingshuis als die dan is uitgezet blijft ie uitgezet

Luchtschroef staat op 1,5
Clip je is in het midden
Heb nu sproeier 102 er in dus dan ga ik naar 105.
Post automatically merged:

Die koppeling ziet er zo uit omdat je slip had op je vario. Dus ff op schuren.

Heb je nou al een bougie zonder R gepakt? Of andere bougie dop?

Bougie kleur bekijk je na een stuk volgas. Dus niet nog naar huis sukkelen.
Ik heb nu een andere dop

Koppeling had ik opgeschuurd voordat ik ging rijden en na het rijden was ie weer zo.

Dan klopt er iets niet, je moet je koppeling kunnen stellen.

Het kan niet zo zijn dat jij genoodzaakt bent om hem op zn strakste te zetten. Iets klopt hier niet.

Heb je nog een orginele koppeling?

Heb je de binnen diameter van je koppelings huis?

Heb je een foto dat je koppeling erin zit?dus los van je achterpoelie?

Is je koppelhuis wel mooi rond?

Ik heb heel misschien nog ergens de std koppeling liggen maar nu zit er een hebo replica in.

Als het goed is was het binnen diameter 107mm ik heb dit tpr koppelingshuis https://www.k-parts.nl/koppelingshu...Tbp9gY2B3NiapI7OHMaOgmkpemb6qdvhoC8kIQAvD_BwE

Ik kan zo wel een foto maken dat ie er in ligt

Koppelingshuis is nieuw dus mij lijkt dat ie mooi rond is.

Het probleem was dat de trekveren te lang waren er zaten 2 setjes bij de koppeling rood en blauw ik heb nu blauw er in gezet en op medium afgesteld dus ik ga zo kijken wat ie doet.

Ben benieuwd
De blauwe is ook veel ste strak.

Hoe werkt die koppeling? Als ik de veer uit elkaar trek door de koppeling aan te draaien grijpt ie dan juist eerder of later aan?

Ik wou de rode ook gaan proberen maar ik hoor nu iets ratelen dus ik vermoed helaas een krukaslager. Hoe kan ik dit zeker weten?

Er kan echt vanalles ratelen, je bent nu alleen bezig geweest met je koppeling.

Ik zou het als eerste daar zoeken.

Hoe strakker de veren uit elkaar getrokken worden, hoe later de koppeling zal aangrijpen.

Er kan echt vanalles ratelen, je bent nu alleen bezig geweest met je koppeling.

Ik zou het als eerste daar zoeken.

Hoe strakker de veren uit elkaar getrokken worden, hoe later de koppeling zal aangrijpen.
Het geluidje is weg ik heb nu ook de andere trekveren geprobeerd die pakken hem ook behoorlijk laat. Iemand een idee welke trekveren wel goed zijn?