De v-snaar die er nu in zit ziet er nog prima uit de text staat er ook nog op dus zou een nieuwe echt nodig zijn? Als het echt nodig is haal ik hem wel maar als deze nog goed is gebruik ik liever deze natuurlijk.Dat komt omdat je snaar slipt.
Als je kan zou ik een nieuwe snaar meenemen en een zakje shim ringen voor 13mm krukas.
Verschillende diktes dan kan je ermee spelen.
Hoe breed is hij nu?
Wel gele malossi trekveren mee nemen? Of andereJa dat kan nog prima
Ik ben nu weer thuis, bus er op gezet startrondsel gaat nu niet meer heen en weer maar ik vind het uitshimmen een beetje lastig/onduidelijk hoe moet dit? En hoe weet je ofdat de v-snaar over de bus heen loopt want hij moet er net vanaf komen maar dat kan ik dus niet zien.Ja kan je doen altijd goed om te proberen straks.
Maar eerst dit oplossen
Als je de snaar op de bus legt kan je toch zien of die precies klopt met de lengte van de bus? Zo niet dan plaats je een afstandring. Als je een koelvin hebt met inkeping leg je daar ook een ring in zodat die precies vlak is.
hij trekt veel beter op en stottert helemaal niet, ik merk wel dat er iets slipt ivm dat ie met optrekken wel dat ie niet super goed voor uit komt als ik eenmaal een beetje rol 5-10 kmpu dan trekt ie wel autowheeli. Als ik de carterkap eraf haal ligt er geen stof van de v-snaar maar de koppeling is wel verglaasd. Ik heb rode malossi trekveren.Ja kan je doen altijd goed om te proberen straks.
Maar eerst dit oplossen
Koppeling staat op het strakste anders pastie ie niet in het koppelingshuis als die dan is uitgezet blijft ie uitgezetHeb je je koppeling nog op zn strakste staan?
Luchtschroef nog 1,5 slag terug en clipje in het midden?
Eerst hoofdsproeier omhoog nu.
Ik heb nu een andere dopDie koppeling ziet er zo uit omdat je slip had op je vario. Dus ff op schuren.
Heb je nou al een bougie zonder R gepakt? Of andere bougie dop?
Bougie kleur bekijk je na een stuk volgas. Dus niet nog naar huis sukkelen.
Ik heb heel misschien nog ergens de std koppeling liggen maar nu zit er een hebo replica in.Dan klopt er iets niet, je moet je koppeling kunnen stellen.
Het kan niet zo zijn dat jij genoodzaakt bent om hem op zn strakste te zetten. Iets klopt hier niet.
Heb je nog een orginele koppeling?
Heb je de binnen diameter van je koppelings huis?
Heb je een foto dat je koppeling erin zit?dus los van je achterpoelie?
Is je koppelhuis wel mooi rond?
Het probleem was dat de trekveren te lang waren er zaten 2 setjes bij de koppeling rood en blauw ik heb nu blauw er in gezet en op medium afgesteld dus ik ga zo kijken wat ie doet.Dan klopt er iets niet, je moet je koppeling kunnen stellen.
Het kan niet zo zijn dat jij genoodzaakt bent om hem op zn strakste te zetten. Iets klopt hier niet.
Heb je nog een orginele koppeling?
Heb je de binnen diameter van je koppelings huis?
Heb je een foto dat je koppeling erin zit?dus los van je achterpoelie?
Is je koppelhuis wel mooi rond?
De blauwe is ook veel ste strak.Ben benieuwd
Het geluidje is weg ik heb nu ook de andere trekveren geprobeerd die pakken hem ook behoorlijk laat. Iemand een idee welke trekveren wel goed zijn?Er kan echt vanalles ratelen, je bent nu alleen bezig geweest met je koppeling.
Ik zou het als eerste daar zoeken.
Hoe strakker de veren uit elkaar getrokken worden, hoe later de koppeling zal aangrijpen.