yamaha neos reed vroeger beter

Neos kamber

New Member
hallo, ik heb een yamaha neos 2 takt 50cc uit 2005,

setum:
malossi multivar
malossi delta clutch
malossi v snaar ( iets te dik mijn kickstarter tandwiel past er niet op)
malossi rechte spiebaan

ik heb een vraag, mijn scooter reed vroeger of ja tijdje geleden voor de zomervakantie reed mijn scooter echt goed als in hij had top van 70/75kmh met gemak. hij had alle power zoals het hoorde. maar de laatste tijd na de zomervakantie begon hij een beetje in te houden of minder power te krijgen, ik had er lichtere malossi rolletjes in gedaan uit mijn hoofd was het 6,5gr rollen dat ware de minimum (als ik lichter ging maakte de overtoeren) de optrek daarna was wel ietjes verbeterd maar had nog steeds het gevoeld dat dat het nog steeds niet was soms maakte die weinig toeren en soms perfecte toeren. na ongeveer een maand begon ook slechter optetrekken en minder power te krijgen nu haalt die de 60kmh met moeite. ene x trekt die echt goed op en heeft die wel redelijk power en de andere x trekt die echt slecht op. ik voel trouwens ook soms dat die soort van hapert maar dat is echt minimaal.

wat zou dat kunnen zijn,
mochten er vragen zijn hoor ik het,

Groetjes
Ammar
 
Advertisement - register to remove this

Misschien luchtfilter vies of andere afstelling nodig met sproeier vanwege andere temperatuur
lucht filter heb ik schoongemaakt, afstelling is goed heb ik laatst de carb van schoongemaakt en afgesteld bruine bougie, en ik denk niet echt dat dat met de kou te maken heeft omdat het einde augustus en begin september was het niet koud was toen nog warm en toen was het al begonnen
 
Back
Top