yamaha aerox knalde uit uitlaat, start nu helemaal niet meer

R2Dieter

New Member
hoi,

ik heb een best groot probleem met mijn yamaha aerox

ik was laatst aan het rijden toen ik opeens rare geluiden dacht te horen. het werd steeds erger en erger en begon die te knallen uit de uitlaat en kwam die niet meer op toeren. hij ging uiteindelijk maar 50 kmu terwijl die normaal veel harder kon. toen ging ik even stoppen om te kijken of de massa kabel er niet af was, dat bleek niet zo te zijn na een tijdje kicken starte die weer gelukkig en heb ik hem naar huis kunnen rijden. toen ik rond halverwege naar huis was merkte ik dat die wel heel veel benzine begon te gebruiken en kwam die nog steeds niet goed op toeren. toen was ik weer thuis en ik heb m sindsdien maar 1 keer kunnen starten, ik weet bijna zeker dat dit een electrisch probleem is. membraan, carburateur en bougie heb ik al gechecked dat is het niet

zou iemand mij kunnen helpen met dit probleem vinden



hier is een video er van :
 
Advertisement - register to remove this

Mijn eerste ingeving zou zijn je bougie. Maar omdat je die al hebt gechecked blijft er iets van de ontsteking over. Kijk ff of je van iemand een cdi kan lenen om te testen. Kijk ook ff je massa na of de contactplaatsen schoon e roestvrij zijn
 
Mijn eerste ingeving zou zijn je bougie. Maar omdat je die al hebt gechecked blijft er iets van de ontsteking over. Kijk ff of je van iemand een cdi kan lenen om te testen. Kijk ook ff je massa na of de contactplaatsen schoon e roestvrij zijn
Ik ken niemand waar ik het even van kan lenen, weet je misschien hoe ik kan doormeten?
 
Back
Top