XSH-Tuning

Status
Not open for further replies.

Frank

"Because racecar"
Hallo Iedereen,

Ik wil dit even kwijt over XSH (Marco) + een vraag aan hem zelf als hij dit leest.

Na aanleiding van het topic in het engelse gedeelte ga ik nu toch ook maar beginnen maar dan in het Nederlandse gedeelte.:7

Ik word er nu een beetje SCHIJT ziek van dat ik marco nu al bijna een maand niet te pakken kan krijgen....
Ik heb emailtjes gestuud, Gebeld,Gebeld en Gebeld (op 3 verschillende nummers die ik via via heb kunnen krijgen), En ik heb ook diverse PMtjes gestuurd via het forum omdat we eerst contact hadden via het forum!

Ik vind dit heeeel slecht van meneer himself dat er om wat voor reden gewoon nooit word opgenomen en ook niet gereageerd op de andere manieren..

Het gaat gewoon om een simpele vraag of mijn blok al klaar is en dat ik dan het geld kan overmaken zodat hij hem kan verzenden !
Zoals we duidelijk hadden afgesproken.

Op Meppel III heb ik Marco nog aangesproken hoe ik hem kon bereiken over me blok NA meppel en hij zei dat ik moest bellen erover..
Mmmjaaa daar komen we verder mee:mad:, hier zei hij dat hij alwel klaar was..

Ik hoooop dat hier op gereageerd zal worden!!! Dan kan ik eindelijk is verder aan me project want me blok is het enige nog want ik mis :X :mad:

En ja ik ben ongeduldig maar we hadden duidelijke afspraken gemaakt hierover en ik ben iemand die zich daar gewoon strak aan houd..
Onderhand is het al bijna 2 maanden uitgelopen:X

Mvg,
Frank

PS Marco kan me bereiken via PM
 
Advertisement - register to remove this

Ach je bent NIET eerste die klaagt over marco. Via de search zal je nog wel (misschien een ander) telefoon nummer kunnen vinden.





Edit: Foutje :+
 
Last edited:
Je hoort me ook niet zeggen dat ik de eerste ben..

Hiermee wil ik marco bereiken dat hij toch iets meer aan ze serivce moet gaan denken.
Ik weet zeker dat hij over een jaar niet meer zoveel klanten heeft als nu !

Magoed graag reacties van mensen die iets nuttig's weten..
 
Spul ophalen? Ik heb ook duidelijk afgesproken met Marco hoe ik het wil hebben, en hoe we het gaan doen :) Service vind ik bij hem echt top (mss wel een van de betere) Noem een voorbeeld:

Wou op Meppel dat hij graag 2 binnenrotor's en 1 overrange meenam voor me, kreeg paar uur later een nette pm dat hij het had genoteerd en dat hij het mee nam. Op meeting hem aangesproken spul gekregen en hij gaf nog eens een flinke korting op alles.... (waar bv vd kruijs niet aan denken) Service vind ik dus netjes zoals het hoort :)

Denk ook wel dat je begrip op moet brengen, maar begrijp je punt ook wel. Zal je blokje gewoon op gaan halen, heb je er gewoon geen gezeur over.
 
Ben jij toevallig een geluks hebber..

Toen me blok nog niet bij XSH lag en we dus een afspraak aan het maken waren reageerde hij ook zowat gelijk terug op PM.

Ondertussen heb ik gezien dat 5 Sept online is geweest en ik daarvoor al 3 PM's ofzo heb gestuurd..
Ik weet niet of hij ze heeft gelezen of wat.. maar vind het echt slodig van hem.

Ophalen is niet bepaald op een optie..
Ik heb het blok mee gegeven op SBO Zoetermeer wat overgens wel allemaal netjes volgens afspraak ging..
Zoetermeer lig voor mij op 30 min rijden en Hengelo daarin tegen op 2,5 rijden.. En daarbij heb ik geen eigen vervoer en mijn ouders zijn niet de makkelijkste daarin om FF in de auto te stappen.

Ik vind gewoon dat hij wat beter bereikbaar moet zijn.
Ik lap aardig wat flappen bij hem neer voor een grote tune beurt en om daar dan een half jaar op te gaan zitten wachten...

Om een punt aan te halen.. Bij Twins heb je daarin tegen binnen een week alles alweer terug..O-)
 
Wat ik dan wel altijd weer zo apart vind is dat marco meestal wel op dit soort topics reageert....

Dan zou je toch haast zeggen dat ie ook z'n pmmetjes kan beantwoorden.
Druk is 1 ding, maar per dag ff 10 minuutjes tijd maken om pmmetjes te beantwoorden moet kunnen. Telefoon opnemen helemaal. Maarja ik weet niet wat er allemaal speelt natuurlijk dus ik hou me er verder maar gewoon buiten ook.
Het begon me gewoon wel erg op te vallen nu ineens hoeveel mensen er over marco klagen.
 
aan de andere kant , dit soort klachten spelen al lange tijd in de rondte. Toch kiezen mensen ervoor om dit risico te nemen.
En dan vervolgens hier gaan lopen piepen. Rij er dan gewoon heen en haal je spullen op.
 
Ik heb het ook al tegen hem gezegd, Marco is mischien een goede gozer maar tegenwoordig lees je zo vaak dat het zo enorm lang duurd voordat je je spullen terug hebt....

Dan neem je zelf dat risico idd! :)
 
je had ook wat meer door kunnen vragen op meppel. Als hij zegt dat je hem moet bellen als je weet dat hij op die manier amper bereikbaar is probeer je toch iets anders af te spreken?
Ik zeg, volgende sprint gewoon door blijven vragen ! Dat is denk ik de enige manier.
 
Marco was een weekje weg, dit wordt allemaal weer opgelost, dat hij slecht bereikbaar is komt doordat als hij aan het tunen/banken is hij de telefoon uiteraad niet hoor en op die momenten ook graag niet gestoord word, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.
 
Marco was een weekje weg, dit wordt allemaal weer opgelost, dat hij slecht bereikbaar is komt doordat als hij aan het tunen/banken is hij de telefoon uiteraad niet hoor en op die momenten ook graag niet gestoord word, ik zal kijken wat ik voor je kan doen.

sorry voor offtopic maar dit slaat natuurlijk ook nergens op, alsof marco daarna niet even kan terugbellen als hij ziet dat iemand gebeld heeft? beetje loze reactie vind ik
 
Dus? XSH is een wel redelijk prof. bedrijf aan het worden. En bij zo'n dergelijk bedrijf verwacht je ook dat de telefoon opgenomen wordt. En als je zogenaamd 500 telefoontjes per dag krijgt, dan zorg je er gvd toch gewoon voor dat er iemand anders is om die telefoon op te nemen?

Ik weet wel, ik heb makkelijk praten, maar toch.. Er wordt steeds maar verdedigd uit de zin van: Ja maar Marco heeft het veel te druk... Dat mag gewoon geen excuus meer zijn, dat kan tijdelijk, maar als het een structureel punt wordt dan kan je de klant de schuld gewoon niet meer geven dat die ongeduldig wordt. Jullie suggereren dat het de klant zijn probleem is dat hij het te druk heeft, en het is toch écht een probleem voor hemzelf, en waar best een oplossing voor te vinden is natuurlijk.

No offence verder, heb ook helemaal geen problemen verder met Marco danwel XSH als bedrijf, maar ondertussen staat XSH bijna synoniem voor lange wachttijden en onbereikbaarheid, dat is toch alles behalve goede reclame lijkt mij..
 
Nogmaals iedereen loopt te piepen over een algemeen bekend probleem , maar iedereen accepteert het.
Doe dan geen zaken met een dergelijke winkel

Dus ga hier niet lopen aanstellen. Je kon het van te voren weten. En rij dr anders lekker gewoon heen. Je kan wel een hoop geld missen aan een tune beurt en onderdelen. Maar 30 euro voor benzine of een treinkaartje niet?

Ik heb verder niets voor of tegen Marco/XSH , maar dat gejank iedere keer op een forum over een probleem wordt een beetje triest. Wat is er gebeurt met de zelfverantwoording en het voor jezelf op komen van de jeugd?
 
Have you problem whit marco??

Yep he does.







Er liepen ookal wat topics over Marco in het Nederlandse gedeelte.
Hij heeft geen tijd voor klanten die al betaald hebben omdat hij het zo druk heeft.
Maar meneer staat wel elke meeting met een kraampje geld te verdienen terwijl die daar echt niet perse MOET komen.
Hij kan in die dagen beter ff iemand zijn blok klaar maken als ie al een maand/jaar te laat is.
Daaruit kun je dus opmaken dat ie alleen tijd heeft voor klanten die nog geen geld hebben gedoneerd aan xsh.


Imo probeerd ie gewoon zo veel mogelijk geld binnen te krijgen , en het boeid hem niks hoelang klanten moeten wachten als ze toch al betaald/iets aanbetaald hebben.


Maargoed , de meeste mensen blijven bij hem komen... totdat ze zelf de dupe zijn van de lange wachttijd.

Ik wens je iig suc6.
 
Nogmaals iedereen loopt te piepen over een algemeen bekend probleem , maar iedereen accepteert het.
Doe dan geen zaken met een dergelijke winkel

Dus ga hier niet lopen aanstellen. Je kon het van te voren weten. En rij dr anders lekker gewoon heen. Je kan wel een hoop geld missen aan een tune beurt en onderdelen. Maar 30 euro voor benzine of een treinkaartje niet?

Ik heb verder niets voor of tegen Marco/XSH , maar dat gejank iedere keer op een forum over een probleem wordt een beetje triest. Wat is er gebeurt met de zelfverantwoording en het voor jezelf op komen van de jeugd?

Wachttijden zijn bekend.
Dan nog wil het niet zeggen dat hij zijn afspraken niet moet nakomen.
Als je iets afspreekt en uiteindelijk beslist om zaken met hem te doen ga je er vanuit dat die nageleeft worden.

Ikzelf zou er ook gek van worden.
Zoals andries ook al zegt, meerdere klachten van mensen die al betaald hebben maar nog geen getuned spul zien.

Ik lees ook vaak dat ALS ze hem berijken op een meeting of telefoon dat alles ook al klaar is en klaar ligt, direct verzonden zal worden enz. enz.
Helaas lees ik achteraf ook vaak dat dit niet doorgaat.

Het zou voor zichzelf beter zijn dat hij er iets aan gaat doen.
Momenteel zal hij het verschil niet merken maar op lange termijn zal hij er toch (potentiele) klanten door verliezen.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top