XSH-Tuning

Status
Not open for further replies.

Frank

"Because racecar"
Hallo Iedereen,

Ik wil dit even kwijt over XSH (Marco) + een vraag aan hem zelf als hij dit leest.

Na aanleiding van het topic in het engelse gedeelte ga ik nu toch ook maar beginnen maar dan in het Nederlandse gedeelte.:7

Ik word er nu een beetje SCHIJT ziek van dat ik marco nu al bijna een maand niet te pakken kan krijgen....
Ik heb emailtjes gestuud, Gebeld,Gebeld en Gebeld (op 3 verschillende nummers die ik via via heb kunnen krijgen), En ik heb ook diverse PMtjes gestuurd via het forum omdat we eerst contact hadden via het forum!

Ik vind dit heeeel slecht van meneer himself dat er om wat voor reden gewoon nooit word opgenomen en ook niet gereageerd op de andere manieren..

Het gaat gewoon om een simpele vraag of mijn blok al klaar is en dat ik dan het geld kan overmaken zodat hij hem kan verzenden !
Zoals we duidelijk hadden afgesproken.

Op Meppel III heb ik Marco nog aangesproken hoe ik hem kon bereiken over me blok NA meppel en hij zei dat ik moest bellen erover..
Mmmjaaa daar komen we verder mee:mad:, hier zei hij dat hij alwel klaar was..

Ik hoooop dat hier op gereageerd zal worden!!! Dan kan ik eindelijk is verder aan me project want me blok is het enige nog want ik mis :X :mad:

En ja ik ben ongeduldig maar we hadden duidelijke afspraken gemaakt hierover en ik ben iemand die zich daar gewoon strak aan houd..
Onderhand is het al bijna 2 maanden uitgelopen:X

Mvg,
Frank

PS Marco kan me bereiken via PM
 
Advertisement - register to remove this

Wat is je punt?

Wat Andries en ook ik aangeef is dat het probleem al langer bekend is. En het wordt getolereerd. Dus moet je hier nu niet zozeer XSH gaan afvallen , maar de klant die zoch dom gedraagd.

Hij wist dat het een aanneembaar risico was en koos ervoor. Nu loopt hij hier te piepen. Stap op de trein of regel een auto en ga naar Hengelo.

Alsof zo een topic als dit zoden aan de dijk gaat zetten. Zolang mensen het nog steeds honoreren kan XSH zo z'n zaken voort blijven zetten.

In simpele woorden , eigen schuld dikke bult.
 
Wat is je punt?

Wat Andries en ook ik aangeef is dat het probleem al langer bekend is. En het wordt getolereerd. Dus moet je hier nu niet zozeer XSH gaan afvallen , maar de klant die zoch dom gedraagd.

Hij wist dat het een aanneembaar risico was en koos ervoor. Nu loopt hij hier te piepen. Stap op de trein of regel een auto en ga naar Hengelo.

Alsof zo een topic als dit zoden aan de dijk gaat zetten. Zolang mensen het nog steeds honoreren kan XSH zo z'n zaken voort blijven zetten.

In simpele woorden , eigen schuld dikke bult.

Ik vind dit dus echt een bullshit redenering. als je deze topic's niet gevolgd heb en niet op de hoogte bent van hoe marco "zijn zaakjes" regelt dan is het maar je eigen schuld?

Marco heeft een bedrijf. elke bedrijf is verplicht zijn afspraken na te komen! Iedereen houd marco weer eens een hand boven zijn hoofd.
Ff naar hengelo? als je nou in zeeland woont? en je 2,5 uur met de auto moet en mischien wel 3,5 a 4 uur met de trein en velen 10tjes verder? dan word het wel een heel duur blokje. en wie garandeerd dat marco er wel is? en niet ff een weekje weg is? erg lullig want je kan het hem niet vragen of hij er wel of niet is.... marco moet gewoon zorgen dat zijn tel beantwoord word. (voicemail/antwoord apparaat?) dingen bestaan al jaren hoor...

Maar goed ik bemoei me er verder maar niet mee.

@ TS suc6.
 
Imo probeerd ie gewoon zo veel mogelijk geld binnen te krijgen , en het boeid hem niks hoelang klanten moeten wachten als ze toch al betaald/iets aanbetaald hebben.

Niet helemaal waar. Ik heb namelijk NOOIT iets aanbetaald en bij mij duurde het ook wel iets langer als gepland maar heb hem pas betaald zodra het op de post ging.
Voor de rest neemt hij altijd netjes de telefoon op (zou ik dan elke keer als ik bel geluk hebben ofzo?!) Ook als ik vraag of hij iets voor me mee kan nemen naar een sprint doet hij dat netjes.

En iedereen weet dat hij er wat langer over doet omdat hij gewoon tot over ze oren in het werk zit.
 
Ik vind dit dus echt een bullshit redenering. als je deze topic's niet gevolgd heb en niet op de hoogte bent van hoe marco "zijn zaakjes" regelt dan is het maar je eigen schuld?

Marco heeft een bedrijf. elke bedrijf is verplicht zijn afspraken na te komen! Iedereen houd marco weer eens een hand boven zijn hoofd.
Ff naar hengelo? als je nou in zeeland woont? en je 2,5 uur met de auto moet en mischien wel 3,5 a 4 uur met de trein en velen 10tjes verder? dan word het wel een heel duur blokje. en wie garandeerd dat marco er wel is? en niet ff een weekje weg is? erg lullig want je kan het hem niet vragen of hij er wel of niet is.... marco moet gewoon zorgen dat zijn tel beantwoord word. (voicemail/antwoord apparaat?) dingen bestaan al jaren hoor...

Maar goed ik bemoei me er verder maar niet mee.

@ TS suc6.


Je snapt het niet he... zeg dat dan gewoon.

Ik zeg helemaal nergens dat ik de XSH praktijken goed keur.

En ik lees wel al die topics en ondanks al die topics zelfs van buitelandse klanten veranderd er helemaal niets. Van beide kanten niet. XSH doet haar dingen en de klanten komen toch wel , betalen en nemen alles voor lief om vervolgens hier op het forum uit te huilen.

Dan vind ik je gewoon dom.

En als je zo graag duidelijkheid wil dan rij je gewoon naar Hengelo , want zover ik weer zit daar een volledige winkel.

Ik had allang aan de deur gestaan voor mn spullen. Maar volgens mij val ik wat dat betreft net in een andere generatie. De gasten van nu 16 tm 18 jaar lopen alleen maar met een topicje uit te huilen.

Net als al dat gedoe met die Ricardo Gerritsen. Allemaal blazen , maar stappen onder nemen ho maar. Zelfs als iemand alle moeite op de nek wil nemen om het voor de kneusjes op te lossen.
 
Ik denkdat deze discussie echt totaal geen nut heefd. iedereen heeft zijn eigen mening over xsh.
denk dat de ts met dit topic iig niks opschiet en beter gewoon kan blijven bellen, smsen emailen pmmen en weet ik veel wat. Gooi hem gewoon helemaal plat met berichtjes.
 
Ik heb geen problemen met Marco en vind het ook een relaxte kerel. Echter heb ik wel mijn vraagtekens bij deze topics over hem. Het is wel duidelijk dat er veel mensen ontevreden zijn over zijn diensten en daar snijdt hij zichzelf alleen maar mee in de vingers. Je hebt tien klanten nodig om je groot te maken en maar 1 klant om je reputatie naar de knoppen te helpen. Deze mensen zullen tegen iedereen hun verhaal verkondigen waar hij absoluut klanten mee verliest.
 
Ok ok duidelijkheid graag...

Iedereen begint over wachtijden etc etc.. daar heb ik zoals ik eerder gepost had niet zoveeeel problemen mee.. Ik wist zelf dat het niet binnen 2 weken klaar zou zijn.

Het gaat eerder over de bereikbaarheid van Marco.

Ondertussen heb ik bericht van hem gehad en zal de deal rond worden gemaakt.

Verder heb ik ook niks te slechts te zeggen over XSH/Marco.
Het werk etc wat hij leverd is uiteraad wel goed en perfect.

Verder stop ik er nu mee en ga ik even geld overmaken:W
 
Je snapt het niet he... zeg dat dan gewoon.

Ik zeg helemaal nergens dat ik de XSH praktijken goed keur.

En ik lees wel al die topics en ondanks al die topics zelfs van buitelandse klanten veranderd er helemaal niets. Van beide kanten niet. XSH doet haar dingen en de klanten komen toch wel , betalen en nemen alles voor lief om vervolgens hier op het forum uit te huilen.

Dan vind ik je gewoon dom.

En als je zo graag duidelijkheid wil dan rij je gewoon naar Hengelo , want zover ik weer zit daar een volledige winkel.

Ik had allang aan de deur gestaan voor mn spullen. Maar volgens mij val ik wat dat betreft net in een andere generatie. De gasten van nu 16 tm 18 jaar lopen alleen maar met een topicje uit te huilen.

Net als al dat gedoe met die Ricardo Gerritsen. Allemaal blazen , maar stappen onder nemen ho maar. Zelfs als iemand alle moeite op de nek wil nemen om het voor de kneusjes op te lossen.


Snap het wel.

Maar idd als ik zo lang had moeten ging ook wel even verhaal halen.
Idd net als dat gerritsen verhaal...

Maar goed mensen die dat dus niet meekrijgen op het forum.....
 
ik heb ook me problemen met marco gehad
ga natuurlijk niet uitgebreid alles neerzetten
maar het rare vind ik dat sinds ik marco recht in z'n gezicht heb gezegt dat ik niet meer met hem als tuner verder ging ook door redenen zoals de ts heeft en meer is hij me zwart gaan maken op meetings:)(over niveau gesproken dan)
wat ik via via heb moeten horen:)

blijkbaar is meneer nog niet volwassen genoeg om normaal zijn zaken te regelen:)
en reageert hij alleen als er wat over hem gezegt word op het forum zodat hij gelijk z'n eer kan verdedigen:)(wat er nog van over is in de ogen van sommigen iig
 
mwoa, het is wat jasper zegt, marco zal vast wanneer hij te horen krijgt dat dit er staat wel even reageren hierzo.
en john b doe alsjeblieft niet zo stoer, jouw geblaat zal hem echt niet helpen.

edit: zo zie je maar een topic maken heeft dus wel zin want hij heeft al contact gehad nu.
 
mwoa, het is wat jasper zegt, marco zal vast wanneer hij te horen krijgt dat dit er staat wel even reageren hierzo.
en john b doe alsjeblieft niet zo stoer, jouw geblaat zal hem echt niet helpen.

edit: zo zie je maar een topic maken heeft dus wel zin want hij heeft al contact gehad nu.

<]
 
Ho ff hoor JohnB..

Dan val ik miss nog wel in die generatie maar IK ga niet zomaar FF naar hengelo..
Ik werk immers elke dag tot 4 uur hard voor me geld..
Het is ongeveer 2,5 uur rijden naar Hengelo en dan ook nog is 2,5 uur terug..
Ondertussen is het dus een aardig dag taak waar ik niet zo tegen op kijk naar een hele dag te hebben gewerkt..

Misschien denken andere en anders over maar ik NIET !
Tevens ben ik druk bezig met lessen voor me rijbewijs en iemand die mijn ritje even zal rijden voor me zal ook lastig worden..

Maar hier laat ik het bij en ga ik het topic dicht gooien omdat het zojuist geregeld is en ik eind van de week me blokje wel thuis zal hebben:W
 
ik weet wel dat toen ik had gezegt tegen maarten en thijs dat ik boos was dat de spullen van een maat van me na 2 maand nog niet klaar waren en dat ik maar eens een bezoekje zou brengen einde van de week dat marco wel de zelfde avond mij terug belde
terwijl ik hem die week wel 50 keer heb proberen te bellen(en dan overdrijf ik niet)
en toen we daar kwamen de volgende dag moesten we nog 3 kwartier wachten omdat hij nog snel bezig is gegaan om de inlaat te bewerken:S(wat overigens nog geeneens compleet was naderhand)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top