XSH Speed zip 2000

ben ik weer:W

heb mijn malossi rs3 achterveer binnen*D
zippa meteen op wiellen gezet;)

veerring.jpg


achterkant.jpg


totaal.jpg


Ik verwacht deze week mijn EPC stuur en orginele onderdelen van subframe en voorvork verder ook nog van kipgas(paul) een malossi remschijf en hele remsysteem;)

Maar ik had nog een vraag : Wat vinden jullie van die vertaning RF 8.5?
 
vertanding vind ik wel aardig lang eigelijk... Maar je kunt het altijd uitproberen, misschien is het voor jouw wel redelijk omdat je hem anders niet kunt houden...

gwn proberen :)!
 
vertanding vind ik wel aardig lang eigelijk... Maar je kunt het altijd uitproberen, misschien is het voor jouw wel redelijk omdat je hem anders niet kunt houden...

gwn proberen :)!


lang?? ik heb hele seizoen met 7.7 gereden:+

ik denk dat 8.5 perfect voor je is. k heb zelf goede ervaring met een 8.5 setje.
 
wat doe je met dat kleine zip radje op de achtergrond vd 1ste foto pm me maar als jem verkoopt:W

ziet der voorderest erg vers uit suc6 dermee en we vlammen wel uns komend seizoen grtzzz
 
wat doe je met dat kleine zip radje op de achtergrond vd 1ste foto pm me maar als jem verkoopt:W

ziet der voorderest erg vers uit suc6 dermee en we vlammen wel uns komend seizoen grtzzz


dat radje bewaar ik voor een ander frame(sprintframe) ik probeer nu op school te regelen dat ik een frame mag lassen en zal alleen met friese sprints worden bereden met dit blok

mensen bedankt voor de reacties van de vertanding9||6
 
leuk zipje man, je rf van 8.5 is een kwestie van testen jow. Wanneer ga je hem banken? Succes er verder mee man


ik moet eerst nog mijn bestelling binnenkrijgen van easyparts dan kan voorvrok in mekaar:p

epc stuur deze week en dan daar maandag een busje voor draaien:p
 
De postbode is weer langsgekomen!

heb mijn malossi remschijf binnen alleen past die niet en zal ik dus iets moetten draaien dat die wel past.

voor en achterrem binnengekregen en s6 snelgas

PB142028.jpg
 
weer 2 pakketjes binnen:*

in de 1ste een EPC stuur+clamp

foto:

PB152030.jpg


in het 2de pakje zat een spatbord die ik gekocht heb van john G
alleen past die niet en zal dus nog worden aangepast:~

PB152029.jpg
 
Last edited:
lol zie nu pas wat voorn blokje het is, het is het blok van Mike waar die afgelopen seizoen mee heeft gereden of niet?

edit: had je ook zen cilinder gekocht, kan et net niet zien namelijk? volgens mij niet ofwel?
 
stuurtje even omdraaien idd

voorvork vind k niet mooi, beter een mono maja dat moet iedereen zelf weten:)

voorkap en stuur staat iig :~
 
lol zie nu pas wat voorn blokje het is, het is het blok van Mike waar die afgelopen seizoen mee heeft gereden of niet?

edit: had je ook zen cilinder gekocht, kan et net niet zien namelijk? volgens mij niet ofwel?


ik had eerst de cilinder gekocht en wou hem op mijn DNA doen maar die is veel te zwaar om te sprinten toen DNA verkocht en een zip gekocht.

toen had ik zijn carter overgenomen heb het hele blok behalve de carbrateur-:-
 
stuurtje even omdraaien idd

voorvork vind k niet mooi, beter een mono maja dat moet iedereen zelf weten:)

voorkap en stuur staat iig :~


mono vind ik ook wel grappig eruit zien maar deze vork zat bij de zip dus deze maar genomen kan later altijd nog een mono nemen:p
 
Back
Top