This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xsh speed beta

Ik vind het echt een heel mooi geheel!! Wat ik er aan zou doen is dat ophoogblokje in de container donderen. Maar voor de rest echt super netjes!!
Spaakvelgen ben ik wel benieuwd naar hoe dat zou staan.
 
@ brambomb : ja mijn kleine tekkeltje houd van scooterrijden
heb een ding waar die in past gaat die mee stukkie boeken

ja wou er een zip 5spaaks op zetten en SR 5spaaks achter
lijkt me ook wel mooi. maar ben dus nog op zoek naar een zip 5spaaks om er voor op te zetten nog lager voor endan kom ik ook wel uit met het T stuk

deze week blok inmekaar bouwen dingetje aant lopen maken endan gewoon testen op de bank hoop dat ik voor die tijd zip velgje heb want dan kan ik nog mee rijden @ meppel vrije sprint

maar jullie horen het wel
groeten dennis
 
erg netjes allemaal

maar van mij had ie aan de achterkant wel iets omlaag gemogen,
mja das mijn mening
gr kees,
 
hij ziet er al vetoss uit ben benieuwd wat eig aat doen @ de bank

de volgende x maar egt meeten dan?

spreek je:*
 
nou morgen dingetje in mekaar zitten enzo
vrijdag op de bank kijken wat er uit komt ben benieuwd!!!

gr dennis
 
nee man, das pussy lelijk, die kleine lelijke kut velgjes:r :r

Maar het is wel gewicht wat roteert dat je bespaart, en dat is wel heel belangrijk lijkt mij... Dit ding is toch ook gewoon voor de tijden gemaakt. Maarja de eigenaar bepaalt natuurlijk wat hij doet, ik vind hem iig vet :W
 
vandaag aan het beunen geweest alles klaar alleen moet de temp nippel voor in de cill want heb een pia nippel mee gekregen dus morgen of vrijdag maar ff regelen

leuk! was aant opruimen komt er inneenkeer politie achter op de plas bij ons kerel stoppen stappen ze uit ja mooi ofniet een brommer opvoeren zegt die zeg zo nee hoe kom je erbij !!! toen liepen ze weg ff paar fotos gemaakt
zijn een beetje donken maja

---fotos---







 
niet te hopen nee
achja heb et gereedschap wel klaar liggen dus

maar ik zie je vrijdag weer mooi banken !!!!
jullie hoen wel van mij!
 
hey man ik ben wel mee eens dat die glanskappen hem mooier stonden ook al is me eigen bitch ook mat zwart, uitlaatje kom ik volgende week ophalen dennis en veel plecier met banken
 
filmpjes let niet op het gezwabber is een kut weggetje !!!! bulten en gaten man !

[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=8QnmNQskYF8"]YouTube - Xsh Speed Beta Test run (dennis)[/ame]
 
23,4 was btw geblokt

op 23 uitgekomen op rollen, maar eerst ff wachten op een ander uitlaatje, dan nog spelen met onsteking en nog beter op rollen zetten. Nu alleen maar 3 combo's geprobeerd.

Gaat iig wel goed komen.

Dennis reageer zelf is man, met je hoofd.