This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XFS aprilia SR -AC kanon-

Originally posted by ufo735
jammer van dat steendje dat in de cc is gekomen .
is er veel schade?

mja, ik geef het toe, het was een noobactie van me, om zonder filter te sjezen|(

Al met al valt de schade nog mee, volgens de reactie's die ik heb gekregen valt het mee.

Ik heb de cilinder zelf terug opgeknapt, en hij draait weer , al met al nog geluk gehad.

Scoot staat nu @provan, waar we volop gaan beginnen met testen. Hopelijk morgen meer info...

Ik neem aan dat je nog niet zoveel hebt getest (of nog helemaal niet)
Maar leuk man. Ik blijf deze volgen. Kijken wat het doet, aangezien me vrij gelijke setup.
Ben benieuwd hoeveel toeren en je squishafstelling enzo.

Waar heb je die Denso bougie vandaan. Moet een Denso W31 hebben, maar niemand hier levert ze.

Vandaag jammer genoeg niet kunnen verder testen. Het was er te druk.

M'n squish staat nu op 0,83mm d8 ik zo.

Bougie komt van vfracing, ze zijn wel behoorlijk duur, 20€ voor een denzo w34 e pt

fabriziracing said:
Vandaag jammer genoeg niet kunnen verder testen. Het was er te druk.

M'n squish staat nu op 0,83mm d8 ik zo.

Bougie komt van vfracing, ze zijn wel behoorlijk duur, 20€ voor een denzo w34 e pt

Ja klopt. zijn prijzig, maar ja met dit soort setups, moet je niet besparen op dat soort dingen. Heb nu dan een NGK EGV10 erin. Die was €15,-

Mare squish van 0.83mm lijkt me ruim. Standaard wordt 0.7mm aanbevolen en op me JS tuned S3 evo (AC) rade Joël mij 0.6~0.65mm aan.

Ik snap het moet wel beetje save zijn, blijft AC, maar ik heb 2 jaar lang op standaard evo 70 ac gereden met 0.7mm.

Mare ben beniewd wat je gaat scoren.