This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XFS aprilia SR -AC kanon-

fabriziracing

XFS-member
XFS staat voor Xtreme Flemish Scooters

Verder ga ik jullie niet vervelen met een verhaal, dus hier de pics:


Hiermee ben ik begonnen, setup: 70cc fabrizi enz.....


Daarna kwam de gare gara


Die werd al vlug vervangen door een polini 4race

Toen besloot ik om een andere cilinder te gaan halen, dit werd een 70cc polini evo Ac




Met natuurlijk de evo uitlaat erbij


De uitlaat maakte wat teveel herrie om er elke dag mee op straat te komen, dus dan maar een yasuni demper aangekocht



Daarna kartfilter aangeschaft, achteraf maar een andere plaats gegeven, want ik verloor hem redelijk veel



Hier een pic van de sebac achterveer



Toen werd de setup helemaal veranderd 8P

-70cc Evo MST tuned
-21mm DO tuned
-hebo krukas
-SKF C4 lagers
-yas c20
-malossi binnenrotor
-MST tuned carters
-Hebo vario
-malossi halfpoulie
-malossi achterpoulies
-malosi kevlar belt
-malossi versterkt koppelingshuis
-malossi vertanding rf=12
-AIM toeren+temp
-enz...
Hier een pic van de door mij getunede cilinder



Yasuni c20 (ex corky desaever)














Nu ligt het blok er weer vanonder uit, het subframe wordt verlast door beunhaas (XFS-member)

verder komt er een 24mm mikuni FS icm 25mm malossi recht spruitstuk



soon more....
 
Last edited:
links ff tussen [img ] en [/img ] zetten..

Klinkt veelbelovend

[Edit]
Was te vroeg.. sorry :*
[/Edit]
 
Originally posted by mrkaay
so far so good ga je hem ooit nog LC maken of gewoon zoveel mogelijk uit je AC pompen?

Nope word niet LC, ik probeer zo origineel mogelijk te zijn. En iets anders te hebben dan de anderen.

Hiermee wil ik testen hoever AC gedreven kan worden8P
 
Waar is de tijd dat ik die kartfilter zag donderen langs de grond in de Prinses Elizabethlaan als ik mijn Nitro nog aan het inrijden was
Belooft heel wat je AC project, het is eens wat anders heh
Verder nog plannen met het uiterlijk?
Greetz Dimitri
 
Mja, die naam is nogal moeilijk te veranderen, ik gebruik gewoon de afkorting van mijn naam .

Verder is verwarring bijna niet mogelijk, jullie wonen in Nederland en ik in Belgie (ik gebruik die naam al 1,5jaar)
 
het feit dat mensen al aannemen dat die cilinder door mij is bewerkt zegt genoeg denk ik.
 
Originally posted by Sid
het feit dat mensen al aannemen dat die cilinder door mij is bewerkt zegt genoeg denk ik.


Dus al deze personen die toevallig mst als "merk" naam hebben moeten die veranderen?

http://www.mst.com
http://www.mst.org/
http://www.mst-group.co.uk/home.asp
http://www.mstonline.de/news/0403/0403.html
http://www.mst-toc.it/
http://www.mst.org.ar/
http://www.mst-factory.de/de/
http://www.mst-aerospace.de/
http://sprott.physics.wisc.edu/mst.htm
http://www.mstservices.com/
http://www.tronics-mst.com/
http://www.mst.or.jp/

Succes

Jammer maar helaas moet je maar niet zo'n eenvoudig letterwoord nemen. En als je echt mst wil hebben laat het dan registreren en betaal er rechten op dan kan je er MST® van maken (als het nog niet gerigistreerd staat...)
Dus wie is er nu eigenlijk onorigineel?
 
hoeveel van deze bedrijven zittene r op scooterforums? je begrijpt best wat ik bedoel. gaat me er puur om dat er geen verwarring ontstaat. aanvraag kamer van koophandel ligt trouwens al klaar
maar laten we deze discussie niet verder in deze jongen zn topic voeren

topicstarter: mayb nog een top performance deksel?
 
Ben benieuwd wat je gaat lopen aangezien ik binnekort met een JS S3 Evo 70 AC in combi met C20 ga rijden en ook zo kijken wat een AC nou beetje kan.

Succes.
 
update:

Gisteren de zuiger gecontroleerd


snelgas aangekocht


Vandaag wat zitten brainstormen over hoe ik de ophoogplaat ga fixen. Volgens mij zou het zo wel moeten werken. Vooraan wordt ie 1,5cm opgehoogd, achteraan blijft ie 0,4cm