www.kwartjevankokterug.nu is ONLINE!! STRIJD MEE!!

ik krijg 250 euro/maand aan km vergoeding, 3000 euro op jaarbasis, lijkt me sterk dat 1800 het maximale is.
 
ik heb redelijke salaris, maar mijn reiskostenvergoeding zijn gewoon te slecht voor woorden... 120 euri per maand, daar tank ik 1.5 week van...
 
ook maar even getekend...

Uw kwartjes calculator
Bereken hier wat het kwartje van Kok u gekost heeft.
Het kwartje van Kok heeft u ongeveer 3148,- euro gekost tot nu toe.

had ik aardig wat tankjes voor....

Kok staat nu zelf ook te balen bij de tank...
 
maar het probleem is ook dat dat reiskosten niet mee steigen maar de benzine kosten wel steigen, en hoe:X :X

en wat dan als ze de reisvergoeding gaan verhogen, dan verhoogt je baas de prijzen van zijn producten weer om dat geld terug te krijgen, dus uit eindelijk ben je als burger weer de L*L, en die tering leijers in den haag maar vangen!

afschieten die lui die met ons gewerkte geld liggen te smijten, ben echt spuugzat van die regering, k*d balken ellende. zodra er straks weer gestemd moet worden hebben ze weer mooie praatje en zodra ze er eenmaal zitten hebben ze schijt aan het volk als ze hun eigen hachje maar redden.


Kok staat nu zelf ook te balen bij de tank...

Die heeft zijn pensioen al dubbel en dwars binnen:Z
 
Trouwens, je baas mag je 0,19 cent per km onbelast uitbetalen, of hij het wil is een 2e. Het mag ook meer, maar daarboven is het belast en betaal jij er ook belasting over.

De benzineprijzen gaan echt heel hard omhoog de laaste tijd. Ik denk dat de echte criminelen de OPEC zijn, want die vormen samen een kartel die de olieproductie beheersen. Zij bepalen hoeveel olie er geproduceert wordt, en tegen welke prijs ze het verkopen...
 
De benzineprijzen gaan echt heel hard omhoog de laaste tijd. Ik denk dat de echte criminelen de OPEC zijn, want die vormen samen een kartel die de olieproductie beheersen. Zij bepalen hoeveel olie er geproduceert wordt, en tegen welke prijs ze het verkopen...

:rolleyes:

Vraag en aanbod, simpel...

Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar in in de TS's eerste post kan je lezen dat de benzineprijzen voor 60+ % uit accijnzen bestaan. Niet voor niets dat NL op nr. 1 staat met de benzineprijzen. Dit kan dus HEEL wat lager aangezien al die andere landen ook hun olie uit de OPEC-landen halen ;)

En dit is ook wel grappig: Shell verdiende afgelopen jaar 3,6 miljoen dollar per uur. Dit kwam neer op 30+ miljard dollar winst in 2007!
Zouden ze in NL niet minder winst kunnen maken? Is immers toch hun eigen volk? :+ (is makkelijk gezegd, maargoed)

Wat zeggen we daarvan? Schuld van de OPEC-landen natuurlijk :rolleyes:
 
Last edited:
Ik heb al getekenend..
Het is gewoon belachelijk dat ze die olie prijzen kunstmatig blijven verhogen :X

Als elke pomphouder zijn pomp twee dagen dicht houd, moet je is kijken wat voor chaos het word :X
Misschien komt dat onze criminele overheid tot een verlaging :+
 
:rolleyes:

Vraag en aanbod, simpel...

Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar in in de TS's eerste post kan je lezen dat de benzineprijzen voor 60+ % uit accijnzen bestaan. Niet voor niets dat NL op nr. 1 staat met de benzineprijzen. Dit kan dus HEEL wat lager aangezien al die andere landen ook hun olie uit de OPEC-landen halen ;)

En dit is ook wel grappig: Shell verdiende afgelopen jaar 3,6 miljoen dollar per uur. Dit kwam neer op 30+ miljard dollar winst in 2007!
Zouden ze in NL niet minder winst kunnen maken? Is immers toch hun eigen volk? :+ (is makkelijk gezegd, maargoed)

Wat zeggen we daarvan? Schuld van de OPEC-landen natuurlijk :rolleyes:


Het bestaat zelfs voor 72% uit accijns
 
lol gast? dus jij betaald je eigen diesel die je voor de zaak moet rijden 8P

me gewoone woon - werk km's krijg ik vergoed, en als ik naar een beurs ga dan betaald me werk gever de helfd van me km's.

het is of een dag werken :p of een dag vrij lekker op een auto of motor beurs rond wandelen ;)

nou dan maakt het mij ook niet uit dat ik maar de helfd van me km's ver goed krijg :p alles word verders wel vergoed kwa eten en dat sort dingen.
 
me gewoone woon - werk km's krijg ik vergoed, en als ik naar een beurs ga dan betaald me werk gever de helfd van me km's.

het is of een dag werken :p of een dag vrij lekker op een auto of motor beurs rond wandelen ;)

nou dan maakt het mij ook niet uit dat ik maar de helfd van me km's ver goed krijg :p alles word verders wel vergoed kwa eten en dat sort dingen.

Vage regeling.. Ik krijg 120 netto voor woon-werk. Als ik naar locatie moet oid dan kan ik al m'n kilometers declareren tegen 30ct p/gereden kilometer. (Hiervan is zoals eerder gezegd 19ct onbelast) Daarnaast mag ik reisuren ook schrijven. Overigens blijft met carpoolen bovenstaande regeling ook van toepassing :)
 
snelwegen dicht gooien met auto's
chaos maken op dit soort dingen
kijken of ze dan wat willen doen

Deze prijs is echt belachtelijk.
Nog even en ik koop een scooter erbij.
 
Nog mooier, hier in duitsland net over de grens staat de Diesel op 1,51 en euro95 op 1,50....

Dus diesel tanken doe ik nog lekker in nederland en benzine haal ik hier net over de grens...
 
dat meen je niet? de diesel duurder dan de benzine..




Iedereen kan wel hoog of laag springen, maar kopen doen we het toch wel, en demonsteren word toch niks met dit trieste volk in ned. praatjes vullen immers geen gaatjes.
 
:rolleyes:

Vraag en aanbod, simpel...

Ik weet niet of je het gelezen hebt, maar in in de TS's eerste post kan je lezen dat de benzineprijzen voor 60+ % uit accijnzen bestaan. Niet voor niets dat NL op nr. 1 staat met de benzineprijzen. Dit kan dus HEEL wat lager aangezien al die andere landen ook hun olie uit de OPEC-landen halen ;)

En dit is ook wel grappig: Shell verdiende afgelopen jaar 3,6 miljoen dollar per uur. Dit kwam neer op 30+ miljard dollar winst in 2007!
Zouden ze in NL niet minder winst kunnen maken? Is immers toch hun eigen volk? :+ (is makkelijk gezegd, maargoed)

Wat zeggen we daarvan? Schuld van de OPEC-landen natuurlijk :rolleyes:


Klopt, het is inderdaad vraag en aanbod, maar als je de olieprijs volgt kan je hieruit de conclusie's trekken? Het is niet dat de olie schaarser wordt, er wordt schaarste kunstmatig gecreerd, dit doordat de OPEC de produktie reguleert.
Niet alleen in Nederland zijn we de benzineprijzen beu (want we hebben als extra nadeel dat bv 1 cent stijging van de grondstof, voor de consument 1,7cent kost door de accijnzen) maar in andere landen zoals Spanje zijn ze nu ook al aan het staken door de hoge prijzen. Je kan wel roepen om alle accijnzen af te schaffen, maar het geld halen ze linksom of rechtsom wel bij de consument weg. Ik maak me meer zorgen over de olieprijs als grondstof, omdat dat in heel veel produkten zit verwerkt.

Dat Shell in NL zit, wil niet zeggen dat het een Nederlands bedrijf is, dat is net alsof denken dat KLM ook Nederlands is? Uiteindelijk draait het daar ook puur om wat de aandeelhouder op korte termijn kan verdienen, men kijkt alleen naar de eigen portemonnee.

Ik vind je redelijk naief als je de invloed van de OPEC opzij schuift, maar dat moet je zelf weten. Dit is in elk geval mijn persoonlijke visie erop.
 
Back
Top