www.kwartjevankokterug.nu is ONLINE!! STRIJD MEE!!

angringo

Well-Known Member
Steun www.kwartjevankokterug.nu !!!
Samen zorgen we dat brandstof weer betaalbaar wordt!
-------------------------------


Het zal niemand ontgaan zijn: als u tegenwoordig uw tank vol wilt gooien, dan zult u eerst langs de bank moeten gaan om een 2e hypotheek af te sluiten.

In Nederland is de brandstofprijs de hoogste in de wereld!
kok.jpg


Iedereen klaagt, maar er is geen centraal punt van samenkomen. Dit kan niet langer.
Actiegroep "Nederland is het ZAT" heeft nu de website Kwartje van Kok terug NU opgezet.

Wij zijn dit soort misstanden van het kabinet zat en willen het Nederlandse volk een centraal punt aanbieden zodat wij onze ontevredenheid kunnen laten horen!

Wist u dat 62% van de brandstofprijs uit accijns bestaat?
Wist u dat er per dag ongeveer 23.000.000 (zegge 23 miljoen euro) aan accijns wordt verdiend van UW zuurverdiende geld waar u al normale belastingen over betaalt.
Dit wordt verspild aan prestigieuze projecten als de Betuwelijn, verkeerd ingeschatte begrotingen, wachtgeld en ga zo maar door.

Venezuela heeft enorme oliereserves en zegt "eigen land eerst", dus kost 1 liter brandstof 3.2 dollar cent. Wij hebben een van de grootste aardgasbellen in Europa maar hebben wij een goedkope gasprijs? Nee, want de gas prijs is gekoppeld aan de olieprijs en het grootste gedeelte wordt tegen de huidige marktprijs verkocht aan het buitenland.

Er zijn zoveel misstanden aan de hand in dit land. Wij merken dat Nederlanders het zo zat zijn, dat zij er zelfs niet meer over willen praten, omdat ze weten dat ze er chagerijnig en zuur van worden.

Nu gaan wij ze een voor een aanpakken. Het kwartje van Kok is hier de eerste van.
Teken met zijn allen onze petitie en wij zorgen ervoor dat deze bij Den Haag wordt aangeboden. Krijgen wij het kwartje van Kok niet terug? Dan zullen er acties worden aangekondigd op deze site.

En niet zomaar acties, maar KEIHARDE acties. NEDERLAND IS HET ZAT!!!

Het is NU tijd voor ACTIE.

Team NL is het ZAT
www.Kwartjevankokterug.nu

Teken de Petitie! Stuur deze site naar iedereen door die hier hetzelfde over denkt!!
www.Kwartjevankokterug.nu
 
Advertisement - register to remove this

Hoeveel betaal jij tegenwoordig bij de pomp?

Moest helaas laatst noodgedwongen bij een BP langs te snelweg tanken.

1.71 voor 1 liter Euro!

D8 dat ik omviel!

Gr An
 
Heb allang getekend.... en tja, wat voor ''keiharde'' acties moet je nou verwachten ?

Als er echt wat gaat gebeuren, doe ik mee... maar ik denk dat het blijft bij een 1 of andere lompe demonstratie op het hof of iets dergelijks.


En om nou te zeggen dat demonstreren echt helpt :X ik weet het niet hoor...
Afgelopen week waren er een aantal truckers die de a15 blokkeerden voor minder accijnzen, en toen besliste Bos alsnog de accijns op diesel te verhogen met 3 cent. (ik dacht 3 cent, pin me er niet op vast)

Ik wil er ook dat er wat aan gedaan wordt.... maar in deze zogenaamde democratie hebben wij het noueenmaal niet voor het zeggen.
 
Bedankt! wij hebben uw gegevens ontvangen.

Heb getekend, majah zal weinig uitmaken

Jammer dat niet iedereen gewoon een dag thuis blijft ^^
 
best grappig dat je je zo druk maak over de brandstofprijzen, maar vergeet even te tanken bij een minder duur tankstation :+
 
dat kan dus echt niet, bp ultimate voor 1,45..

ik tank euro 98/ultimate/vpower noodzakkelijk omdat me auto gechipt is.. heb gister dus 1.68 mogen aftikken per litter... met 90 euri zat mijn tank vol, en als je weet dat ik dat dus elke week moet doen.. word je gewoon niet vrolijk van.. gaan de reiskosten omhoog NEE, maar bezine stijgt vrolijk met de dag. vandaag op nieuws, de prijs voor een ruwe vat olie is gedaald, nou dat merk ik dus niet terug bij de pomp. moet er dus een zuiniger auto bij hebben...

ik heb even getekend, maar of het zou helpen?
 
ik vind het echt triest duur hier moet snel wat aan gedaan worden!

heb hem week geleden al getekend met me eigen email maar zal ook nog ff voor me pa doen en evt me broer

stakingen in spanje beginnen nu al (alleen de boten, maar vrachtwagens duur ook niet lang meer denk ik?), hopelijk zet het in heel europa door.

zet die vrachtwagens maar op elke op/afrit en ga lekker een bakkie doen heel de dag
 
In Londen, hebben truckers ook een belangrijke verkeersader stop gelegd...
Ik denk dat het toch geen nut heeft hier, we kunnen de A2 dichtgooien en dan komt Bos dat ie wat van de accijns af doet. Maar vervolgens betaald je bv gewoon meer loonbelasting.
Het is gewoon een pot nat.
 
Denk dat je beter gewoon tank vol gooien en weg rijden, als je word gepakt krijg je toch maar paar uurtjes taakstraf en dat was het.
Als je dit 10 keer kunt doen zonder gestraft te worden, loont het zich wel:X
 
Back
Top