www.kwartjevankokterug.nu is ONLINE!! STRIJD MEE!!

betaal hier al 1.71 voor euro98

gaat echt helemaal nergens meer over 8P

volgens mij gaat het dus echt wel naar de 2 euro !
 
Denk dat je beter gewoon tank vol gooien en weg rijden, als je word gepakt krijg je toch maar paar uurtjes taakstraf en dat was het.
Als je dit 10 keer kunt doen zonder gestraft te worden, loont het zich wel:X

Ja en dan lekker de tank houders de schuld in jagen?

Denk dat je keer beter moet na denken voordat je zoiets zegt.
 
idd, kan je beter die eikels die in den haag zitten observeren en s'avonds hun benzine uit de auto zuigen.. dat paar maanden lang door zetten..
 
ja gaat nergens meer over dit soort bedragen :S als het tegen de 2 euro loopt is de kans groot dat ik me auto ga verkopen omdat ik er toch niet meer in kan / wil rijden..
 
getekend :p al dik een jaar niet meer getankt :p maar als ik ga rijden hoeft niet duur te zijn ... in belgie hebben ze nu toch een vaste brandstof prijs vast gezegt??
 
het is gewoon asso duur tegen wordig, een jaar geleden betaalde ik nog 99cent voor een liter diesel.

ik rij ong 50.000km per jaar en gemideld 1:16

50.000 / 16 = 3125 liter

3125 x 1,50 ( prijzen van nu ) = 4687.50 euro in een jaar

krijg 1800 aan reis kosten terug per jaar

4687.50 diesel kosten per jaar
- 1800
--------
= 2887.5 euro ( daar kan ik een verdomd mooie sprinter van bouwen :p 8p )

en dan heb ik het nog niet eens over me 980 wegen belasting per jaar.
 
Vind je het dan niet zonde om een auto te hebben voor die <100km? Dure kilometers zijn dat.

Ik ga op de fiets naar me werk. (nog geen 1,5 km dus).

Ik heb een auto omdat ik savonds/sweekend wat kan touren. En ik niet afhankelijk ben van me vader / moeder zijn auto.

+ dat ik het poetsen, sleutelen enz. mooi vind om te doen.
Je moet het zien als een hobby, een dure dat wel. Maar het is mijn enigste hobby dus :p.
 
het is gewoon asso duur tegen wordig, een jaar geleden betaalde ik nog 99cent voor een liter diesel.

ik rij ong 50.000km per jaar en gemideld 1:16

50.000 / 16 = 3125 liter

3125 x 1,50 ( prijzen van nu ) = 4687.50 euro in een jaar

krijg 1800 aan reis kosten terug per jaar

4687.50 diesel kosten per jaar
- 1800
--------
= 2887.5 euro ( daar kan ik een verdomd mooie sprinter van bouwen :p 8p )

en dan heb ik het nog niet eens over me 980 wegen belasting per jaar.

nooit aan gedacht om eens je baas flink aan ze oor te trekken. Dat ga je toch niet zelf betalen man :s , dan had ik t snel gezien. Km vergoeding vragen en geen gelul...
 
daar heb ik het all zo vaak over gehad, en hij blijft maar vol houden dat hij me de maximale vergoeding geeft.

ga ook veel naar beurzen in nl, be, fr voor me werk, en krijg de helft van die km vergoed.

de rest van die dag word alles gewoon voor me betaald, eten en dat sort dingen en hotel als het nodig is :p
 
Ik ga ook tekenen. Ben al die nederlanders ECHT ZAT hier in Belgie. Meestal super lange rijen met alleen maar nederlandse auto's, voor die paar euro's op een hele tank.
 
ook al getekend.

Gisteren 1,579 betaald, rij 500 km/week, vroegah toen het nog 1,30 was en je een volle tank had voor 55 euro ipv 65 euro. Ben nu ongeveer 500 euro duurder uit per jaar :X
 
daar heb ik het all zo vaak over gehad, en hij blijft maar vol houden dat hij me de maximale vergoeding geeft.

ga ook veel naar beurzen in nl, be, fr voor me werk, en krijg de helft van die km vergoed.

de rest van die dag word alles gewoon voor me betaald, eten en dat sort dingen en hotel als het nodig is :p

lol gast? dus jij betaald je eigen diesel die je voor de zaak moet rijden 8P
 
Back
Top