wok status niet doorgevoerd?

raz0r72

New Member
Goedenavond, ik heb afgelopen woensdag een wokmelding gekregen, 45km scooter liep 74 op de rollerbank. Vervolgens een wok status gekregen volgens oom agent, maar als ik nu (bijna week later) op ovi.rdw.nl kentekencheck kijk, staat er nog steeds bij het kopje "Wachten op keuren:" nee. Heb ook nog geen brief thuis. Ook hoefde ik geen kentekenbewijs in te leveren en kreeg ik geen boete voor de snelheid. Moest wel de scooter ophalen met aanhangwagen. Heeft hij mij gematst? Of duurt het altijd zo lang. Ik wil snel weer de weg op..
 
Advertisement - register to remove this

Beetje raar verhaal.
Wel een WOK-status en niet inleveren van het kenteken ?
Zou als ik jou was bellen met de RDW en zonder in details te treden vragen wat het wettelijk termijn is om dit kenbaar te maken aan de overtreder.
Begrijp je verhaal maar vind het wel een beetje lullig om "oom agent" te gaan roepen.
Je neemt zelf het risico om met een opgevoerde scooter te gaan rijden.
Wees sportief en accepteer eventuele gevolgen...;););)
 
Kenteken hoef je niet in te leveren bij een wok. Alleen bij je 3e wok pakken ze je scooter af, ongeacht welke scooter en of deze van jou is of van een ander.
Ik al eens meegemaakt dat iemand op de rollerbank moest en een wok-melding kreeg, maar nooit heeft gekregen. Nooit een boete, nooit bij het RDW.
 
Back
Top