Wok status niet door gevoerd?!

Henkie-T

Member
Hoi beste mensen 3 weken geleden ben ik door de politie aangehouden en hebben ze mij op de rollerbank gezet. Mijn scooter reed toen 59. Toen heb ik een wok gekregen maar geen boete ( dit is mij tenminste niet verteld) alleen kijk ik nu op de site van de RDW en er staat nog steeds niet dat er een wok op zit. Ook heb ik nog niks van een brief binnen. Kan ik nu gewoon weer rijden of moet ik nog wachten?
 
Advertisement - register to remove this

Hoi beste mensen 3 weken geleden ben ik door de politie aangehouden en hebben ze mij op de rollerbank gezet. Mijn scooter reed toen 59. Toen heb ik een wok gekregen maar geen boete ( dit is mij tenminste niet verteld) alleen kijk ik nu op de site van de RDW en er staat nog steeds niet dat er een wok op zit. Ook heb ik nog niks van een brief binnen. Kan ik nu gewoon weer rijden of moet ik nog wachten?
Misschien stomme vraag maar hoe werd je precies aangehouden?
Gaat dit om een brommer of snor?
Was dat een motor die je aanhield of gewoon een surveillance met teveel tijd?
Verder stond die bank op het bureau of was een er een actieve rollerbank en iedereen kon volgen? pech dus..

Ik vraag het omdat ik een jaar of 15 geleden met scooters rondreed en er is een hoop veranderd, probeer te leren.
Verder vind ik je snelheid nog niet eens zo gek als het een brommer betreft.
Vraag me af hoe je in de kijker bent gelopen.
Om je vraag te helpen beantwoorden; er was nog iemand deze week hier op het forum met dezelfde situatie.
Werd geadviseerd niet meer te rijden voorlopig, staat die over een week of 2 er nog niet op heb je misschien geluk.
 
Last edited:
Misschien stomme vraag maar hoe werd je precies aangehouden?
Gaat dit om een brommer of snor?
Was dat een motor die je aanhield of gewoon een surveillance met teveel tijd?
Verder stond die bank op het bureau of was een er een actieve rollerbank en iedereen kon volgen? pech dus..

Ik vraag het omdat ik een jaar of 15 geleden met scooters rondreed en er is een hoop veranderd, probeer te leren.
Verder vind ik je snelheid nog niet eens zo gek als het een brommer betreft.
Vraag me af hoe je in de kijker bent gelopen.
Om je vraag te helpen beantwoorden; er was nog iemand deze week hier op het forum met dezelfde situatie.
Werd geadviseerd niet meer te rijden voorlopig, staat die over een week of 2 er nog niet op heb je misschien geluk.
Ik werd aangehouden door 2 undercover agenten in een auto waarna ze me vertelde dat ze een meting hadden gedaan en mijn scooter te hard liep toen hebben ze mijn rijbewijs en kentekenkaart gevraagd en gehouden en moest ik zelfstandig naar het bureau rijden wat 5 minuten verder op was daar eenmaal aangekomen op de rollerbank gezet en een wok gekregen alleen geen boete. Het gaat om een brom scooter
 
Back
Top