WOK status gepakt, wat nu?

Instnt

Active Member
Hoi, net een dikke wok gepakt op de 70cc aerox. Ja ik weet t allemaal is mn eigen schuld etc, maar goed ik zit met t volgende dingetje. Alle electra werkt, remmen & banden zijn goed, spiegel zit erop maar ik heb niet meer het originele blok eronder zitten. Kan ik uberhaupt hiermee keuren? Ik heb deze dus van marktplaats geplukt maar idk of dit mag.

M.v.g, Instnt
 
Advertisement - register to remove this

Hoi, net een dikke wok gepakt op de 70cc aerox. Ja ik weet t allemaal is mn eigen schuld etc, maar goed ik zit met t volgende dingetje. Alle electra werkt, remmen & banden zijn goed, spiegel zit erop maar ik heb niet meer het originele blok eronder zitten. Kan ik uberhaupt hiermee keuren? Ik heb deze dus van marktplaats geplukt maar idk of dit mag.

M.v.g, Instnt
Gewoon voor een paar centen een ander frame halen en ombouwen, is in de meeste gevallen goedkoper dan een keuring inplannen laat staan als je er niet doorheen komt. Zelf ook gedaan met mijn roze top rox
 
Gewoon voor een paar centen een ander frame halen en ombouwen, is in de meeste gevallen goedkoper dan een keuring inplannen laat staan als je er niet doorheen komt. Zelf ook gedaan met mijn roze top rox
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat doe je dan met het oude frame/kenteken? Is schorsen dan voldoende?
 
Ja kan, als framenummer maar klopt en hij voldoet aan de snelheid + niet verdachte toeren.
Framenummer klopt, ben nu bezig met terugvoeren.
Gewoon voor een paar centen een ander frame halen en ombouwen, is in de meeste gevallen goedkoper dan een keuring inplannen laat staan als je er niet doorheen komt. Zelf ook gedaan met mijn roze top rox
Helaas kan dat niet, aangezien ik een nieuw model rox heb en dit frame is anders dan de oude, ik kan hiervan geen 2e hands vinden.
Gewoon uit nieuwsgierigheid. Wat doe je dan met het oude frame/kenteken? Is schorsen dan voldoende?
Kenteken schorsen en uit de verzekering is vgm voldoende ja.
 
Maatje van mij heeft al 5 maand een uitgeroest frame met wok in zn tuin liggen, alleen geschorst en niks van gehoord.

Nee je hoort er ook niks van als die geschorst is. Maar ik neem aan dat je niet heel je leven die schorsing door blijft betalen? Of wel dan?
Als je er dan vanaf wilt is ten sloop stellen de enigste optie om van het kenteken af te komen en ook de plicht om te moeten schorsen.
Want dan is het alleen nog een oud ijzer.
 
Nee je hoort er ook niks van als die geschorst is. Maar ik neem aan dat je niet heel je leven die schorsing door blijft betalen? Of wel dan?
Als je er dan vanaf wilt is ten sloop stellen de enigste optie om van het kenteken af te komen en ook de plicht om te moeten schorsen.
Want dan is het alleen nog een oud ijzer.
Duidelijk, helaas is schorsen voor mij geen optie ivm het bouwjaar van mn rox :/
 
Maatje van mij heeft al 5 maand een uitgeroest frame met wok in zn tuin liggen, alleen geschorst en niks van gehoord.
Dat heeft geen nut dan staat dat ding de hele tijd nog op je naam en moet je nog betalen ook, gewoon bij de rdw opgeven als “gesloopt” of “gesloopt voor onderdelen” incl foto van het kale frame met nummers, dan vervalt de tenaamstelling.
 
Even inhakend op antwoorden die reeds gegeven zijn...

Schorsen alleen is niet voldoende.
Het kenteken, behorend bij de scooter/het frame, blijft dan nog altijd op naam staan.
Lees hier.

Om van de tenaamstelling af te komen heb je drie opties.
1: Verkopen.
2: Inleveren bij een fiets/scooterwinkel.
3: Slopen.
Kijk hier voor meer info over het slopen.
 
Back
Top