Wok status niet geregistreerd?

RPPC

Member
Op 4 maart ben ik aangehouden door een undercoveragent voor snelheid. Mag 45, reed 65.
Hij heeft me geen boete gegeven en hij zij dat ik nog wel naar huis mocht rijden. Nu check ik op rdw voor die wok status maar hij staat er nogsteeds niet bij.

Betekend dit dat de wok nog doorgevoerd moet worden of is er iets fout gegaan. Want van wat ik lees duurt dit max een week om doorgevoerd te krijgen.

Ik lees ook soortgelijke ervaringen van andere forumleden waarbij ze uiteindelijk nooit die wok hebben gekregen.

Kan ik nu dan gewoon doorrijden?
 
Advertisement - register to remove this

Nee heb me een tweede scooter toen gekocht voor 125 euro. Was ook nog heel betrouwbaar dat ding, moest alleen nieuwe voorrem op. Heb hem toen ik hem heb later herkeuren bij het RDW toen wel omgekeurd naar brom.
 
Nee heb me een tweede scooter toen gekocht voor 125 euro. Was ook nog heel betrouwbaar dat ding, moest alleen nieuwe voorrem op. Heb hem toen ik hem heb later herkeuren bij het RDW toen wel omgekeurd naar brom.
Welke scooter was dat? Dat was namelijk ook mijn plan maar bij veel snorscooters moet je iets wegfrezen in het carter om er een bromcilinder in te bouwen. Of heb je gewoon de snorcilinder gehouden?
 
Zou zelf nog een halve maand wachten. Bij mij duurde het ook een halve maand voordat de wok er op zat.
Bij mij stond die er binnen 1 dag al in, als jij een wok krijgt mag je niet meer naar huis rijden. Dus denk ik gewoon dat je massel hebt, en dat meneer zei dat je een boete kreeg en geen wok, Kijk op: "ovi.rdw.nl" typ je kenteken in dan ga je naar de TAB "Status van het voertuig"
 
Hoezo?

Het staat je vrij om vragen stellen!

Zou het wel algemeen houden.

Trouwens, de term WOK is vervangen door: verbod voor rijden op de weg.

Zie foto.View attachment 64296
Ik bedoel als ik na zou vragen van "ik heb laatst een wok status ontvangen maar hij staat niet in het systeem, kan ik doorrijden?

Ja deze heb ik gedaan en daar staat dus nee.
Maar hoe zou ik dat dan vragen? want ik kan alleen maar manieren bedenken die mezef incrimineren hahahha
 
Back
Top