Wo 3

Status
Not open for further replies.
kga me scoot volpanten met russische hitte-terroristische-abdullzoekende-missles.en nog 2 rakkete achterop voor de BOOST.en dan cruiz ik met mach 3 naar dat saudi-arabien.en dan ga ik ff sporten met die dewd abdull....
wie doen ermee??hehe....:W

Originally posted by DUOFLOWTONE
kga me scoot volpanten met russische hitte-terroristische-abdullzoekende-missles.en nog 2 rakkete achterop voor de BOOST.en dan cruiz ik met mach 3 naar dat saudi-arabien.en dan ga ik ff sporten met die dewd abdull....
wie doen ermee??hehe....:W

Wie is Abdull????

IK hoorde het bij DDL op de radio en ben nu net thuis en de hele tijd Ned.2 gekeken. Dit is echt te ziek voor woorden, zoiets gebeurt alleen maar in films(not:( ). Ben je je leven nog wel zeker daar als onschuldige burger.. Zulke zieke geesten die achter dit soort acties zitten moeten ze gelijk afschieten..

Re: Toch nog effe een reactie.

Originally posted by Hebo-47.6mm

Overigens wil ik wel zeggen dat ik deze gebeurtenis helemaal niet leuk vindt voor de slachtoffers!!!En ik vind het ook kut voor die mensen dat ze nu dood cq gewond zijn en dergelijke!!!!

Moest je eerder mee komen, als ik jouw was en ik las mijn eerste reply's zou ik mij KAPOT schamen, damn denk ook eens aan anderen en we hebben er hier ook meer mee te maken dan je denkt hoor.. (jij met je ver-van-mijn-bed-politiek!)..
Ik vind het beter dat jij nou eens ff niks meer zegt tenzij het nuttig is maar dat betwijfel ik...

Originally posted by SRally
Nostradamus had ook voorspeld dat in 1998 de wereld ou vergaan (1998 is "duivelgetal" 666 x 3)

Is dat uitgekomen?

Dit vind ik weer onzinnig van de media. Laten we het wel reëel houden.
Als hij er maar 3 jaar naast zit, vind ik dat toch zeker geen slechte gok.

ik ben ut met hebo dwd eens over het geval van het bemoeizucht enzo van amerika..
ik vind het ook heel erg voor de slachtoffers
maar voor amerika vind ik dit echt niet erg..
het moest er zeker een een keer van komen !..
amerika moet niet denken dat de aarde van hun is

Originally posted by SR-MARC-SR
ik ben ut met hebo dwd eens over het geval van het bemoeizucht enzo van amerika..
ik vind het ook heel erg voor de slachtoffers
maar voor amerika vind ik dit echt niet erg..
het moest er zeker een een keer van komen !..
amerika moet niet denken dat de aarde van hun is

En ze hadden ons in de tweede wereld oorlog ook maar moeten laten zitten zeker? AERSCH! AUF WIEDERSEHN...

alsof de onschuldige inwoners van new york hier ook maar iets aan hadden kunnen doen, okee, de vs bemoeit zich misschien teveel met sommige dingen maar zoiets kun je nooit rechtvaardigen.

mzzl

Originally posted by Enrico@nrg

En ze hadden ons in de tweede wereld oorlog ook maar moeten laten zitten zeker? AERSCH! AUF WIEDERSEHN...

ok op dat punt ben ik het zeker ook met jou eens..

maar amerika is ZOOOoooooooooooooooooooooo bemoeizuchtig en denken dat ze de aarde ownen en nog meer van dat soort dingetjes .. dat mag ook wel eens afgelopen zijn..

EN TROUWENS.. amerika is mee gaan doen met de oorlog vanwege DAT DE JAPANESEN of de DUITSERS een amerikaanse cruise ship lieten zinken..
en niet uit medeleven aan ons !!!!!!!!!

en de engelse enzo daardoor hebben wij onze bevrijding ook een groot deel aan te danken..

en omdat amerika ons ook hebben geholpen wil niet zeggen dat ze mogen roelen..

VS bemoeizuchtig? Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Jij snapt zeker niks van politiek. Amerika is nou eenmaal een wereldmacht. Zo werkt het nou eenmaal. Heeft niks met bemoeizucht te maken.

en de engelse enzo daardoor hebben wij onze bevrijding ook een groot deel aan te danken..

en omdat amerika ons ook hebben geholpen wil niet zeggen dat ze mogen roelen..

amerika is gewoon een grootmacht, dan krijg je automatisch de functie van "heerser", iemand moet toch onderhadelen tssn 2 partijen

Jij lult over Pearl Harbor dewd kijk je geschiedenisboeken maar eens na... En ik weet niet of je het weet hoor maar de VS doet ook goede dingen in het midden oosten zoals vredes onderhandelingen (O"ja) en ze zijn nu eenmaal een grootmacht in de werleld dus hebben ze wat te zeggen en nogmaals die burgers hebben dus NIKS met de politiek of de bemoeizucht van de regering te maken AERSCH... (begin na te denken!!)

lol

Stumperd.... :|

"Amerika heeft het verdiend"

Mafkees.... Wat Srally zei: nix aan toe te voegen.

Je haalt wat door elkaar: Amerika had oorlog in de 2 WO met Japan EN Duitseland, en duitsers hebben geen bommen op ze geshcoten kerel.

fuck man! dis echt fucking ernstig!

en dan die beelden op tv van die vliegtuigen die in het WTC vliegen :eek: ... en dat beeld dat je die mensen uit het raam ziet hangen en dat het dan opeens instort! OMG!
tot nu toe al zeker 10.000 doden!! weet je hoe tering veel dat is!! das gewoon een heel dorp!
en dan die palestijnen die daar een beetje zitten te feesten :mad: |(

en ik vind cker niet dat de VS het verdiend heeft! de Vs is inderdaad een wereldmacht en hoort zich met ruzies/oorlogen tussen landen te bemoeien (op een positieve manier)... ze doen echt wel goede dingen hoor, en zijn niet gewoon bemoeizuchtig...

hier Bush z'n toespraak:

"Freedom itself was attacked this morning by faceless cowards. And freedom will be defended.

"I want to reassure the American people that the full resources of the federal government are working to assist local authorities to save lives and to help the victims of these attacks.

"Make no mistake, the United States will hunt down and punish those responsible for these cowardly acts. "I've been in regular contact with the vice president, secretary of defense, the national security team and my cabinet. We have taken all appropriate security precautions to protect the American people. Our military at home and around the world is on high alert status and we've taken the necessary security precautions to continue the functions of your government.

"We have been in touch with the leaders of Congress and with world leaders to assure them that we will do whatever is necessary to protect America and Americans.

"I ask the American people to join me in saying a thanks for all the folks who have been fighting hard to rescue our fellow citizens and to join me in saying a prayer for the victims and their families.

"The resolve of our great nation is being tested. Make no mistake. We will show the world that we will pass this test.

"God bless."

Status
Not open for further replies.
Back