Wo 3

Status
Not open for further replies.
dat gezeik over die voorspellingen van nostradamus die uitkomen is vette bull! hoe kan dat nou? das gewoon toevallig dat sommige voorspellingen uitkomen, ik weet zeker dat 95% van z'n voorspellingen niet uitkomen/ uit zijn gekomen...

als er toevallig heel af en toe eens een voorspelling uitkomt hoor je iedereen er over, maar over de voorspellingen die niet uitkomen hoor je niks... geeft te denken, niet?

Originally posted by SpeedfightFreak

want hij heeft een strakke groene broek! die stond hem goed!

:|

dat nummer roelt zeker!
die sotnd hem goed!!

maare gozer....de meeste van zijn voorspellingen zijn uitgekomen!niet maar 5 % ofzo...echt heel veel!
Huur het boek/film eens voor de gein.
je schrikt gewoon.Hij voorspelde ook precies het jaar wanneer ze eigen graf geopend zou worden.
maar ja genoeg....lees maar ze boek eens.Mag d8 ik ook voor school.
mzzls ik paas hem.

laden.jpg

The Suspect!!!!!

Wanted

other bombing!!!

greetz

WO3

dit 'geintje' kan dus echt wel uitlopen op een wo3. Denk maar na wat doe je als iemand bv. je broertje in elkaar trapt? ja trapt die gast in elkaar. nu zijn er in VS grof gezegt 10.000 doden die gasten hebben allemaal familie die willen wraak onder de doden zijn ook staats ambtenaren en aangezien bush bekent staat als een ventje die NIET overzich heen laat lopen zal die ze terugpakken en zoals hij in een interview zei niet allen de verantwoordelijke maar ook degene die hen onderdak bieden oftewel hij zal een heel land gaan aanpakken dit zal waarschijnlijk niet met a-bommen gebeuren want er is een verdrag afgesloten dat die dingen niet gebruikt mogen worden maar je weet nooit
een engelse terrorist expert vertelde ook dat deze aanslagen misschien het begin waren en dat de volgende stap(pen) weleens met massavernietigingswapens zouden kunnen zijn.
en dan nog niet eens gesproken over de werldweide economie gevogen japens beurs was bij opening al met meer dan 6% gedaald de benzine prijs in de vs in gestegen met 20cent per gallon dit heeft dus wereld weide gevolgen

ook gezien hoe castro zijn medeleven betuigde?
en wat voor rol zal rusland hierin gaan spelen ?

Wel vreemd, ik had zaterdag een poster gekocht van een oudewets vliegtuig dat over manhattan vliegt, weet zo niet of je het wtc er ook op ziet, maar dat is wel het eiland. toevallig.

Over het opeisen van deze daad, wie durft het, het is een laffe daad, en degene die het gedaan heeft durft hem volgensmij niet op te eisen, want je tekend je eigen dood vonnis.

De daders OP ZICH (de kapers dus) waren niet laf, ze stonden wel voor hun ideaal hoe ziekelijk dat ideaal ook was.

Bin Laden heeft meerdere malen aangekondigd dat hij in staat van oorlog is met Amerika. Als hij de dader is, waarom zou hij dan de verantwoordelijkheid opeisen?

Nog even iets over Bin Laden dewd; tis niet zo dat die dewd een leger leidt of zo, hij zit gewoon middenin een netwerk van moslim extremistische splintergroeperingen. Minstens 24 van deze groeperingen hebben bewezen contacten met hem.

Ook Palestijnse groeperingen en zelfs Bosnische!

Nog iets leuks: precies 29 jaar geleden werden aanslagen in Munchen door Palestijnen gepleegd....

Wat was er dan met fidel castro aan de hand?
Waar ging zijn toespraak dn over?
Ik hoop niet dat we een wo3 krijgen zou niet best zijn,
want nederland is tenslotte wel een erkende bond
genoot van de vs dus zullen wij allicht ook problemen krijgen...
Ennuh, over bin laden, zijn dat egt 24 groeperingen?

suc6

greetz arthur

Status
Not open for further replies.
Back