Wo 3

Status
Not open for further replies.
omdat jij staat te lachen als je een vliegtuig in een gebouw ziet boren waar weet ik niet hoeveel mensen werken dan krabbel je terug door te zeggen ja het is lullig voor die mensen maar goed voor amerika omdat ze zich overal mee bemoeien maar als de nlers weer is op een 'vredesmissie' zijn naar joegoslavie dan zijn we niet bemoeizuchtig hoe goed ging het in israel totdat rabin werd doodgeschoten?

volgens mij wil je een beetje populair doen maar dat lukt je niet erg
je leeft in een eigen wereldje als modje of admin op startpunt en ziet niet wat de wereldweide gevolgen zullen zijn van deze aanslag

kijken of je het leukt vindt als je moet tanken met extreem hoge benzine prijzen

Originally posted by Hebo-47.6mm

Amerika is gewoon diegene die de palestijnen steeds weer naait!
Door alleen maar mooie praat te verkopen en wij veroordelen dit en dat zonder actie te ondernemen.

waarop baseer jij dat?

geef is een CONCREET voorbeeld

Originally posted by bond007

waarop baseer jij dat?

geef is een CONCREET voorbeeld

Kijk het zit zo.Amerika helpt wel mooi met onderhandelen en zo.Maar doet verder niks.Het enigste wat ze doen als de israelis weer es iets maf doen is het veroordelen.Terwijl in heel veel andere gevallen men wel ingreep.Zoals Irak>>Koeweit(vanwege de olie).Ik zal je een voorbeeld geven van een kwestie die nu inmiddel swel is opgelost.
In 1974! werd er door de VN een resolutie ontworpen en aangenomen die zei dat Israel zich moest terugtrekken van Libanees grondgebied.Normaal gesproken wordt zon resolutie afgedwongen door gebruik te maken van sancties.Dat kan zijn,handel verbieden bepaalde boycotten of militair geweld.De Vn heeft gewoon doodleuk zitten wachten tot 2000 (of 1999)totdat ze eindelijk eens gingen terugtrekken.Ik vindt het op zich best als ze vrede willen stichten maar doe dat dan ook consequent.Dit geeft natuurlijk gewoon aan dat men dat helemala niet wil!Maar ja ze kunnen aan de ander ekant ook niet anders omdat e rbest wat joden in amerika wonen en die hebben ook best wat geld en zo.Die groep is belangrijk voor de verkiezingen en zo en kun je niet zomaar negeren.
Men zegt dus dat men er wel wat aan wil doen maar eigenlijk doet men dus niks!En Amerika is ook niet een directe schuldige dat weet ik heel goed.Ze hebben zelf natuurlijk geen schuld aan de kwestie Israel>>>palestijnen.Maar ze laten het wel allemaal gebeuren terwijl in andere gevallen allang zou zijn ingegrepen.Want je ook goed moet begrijpen is dat de Palestijnen wel degelijk ook slachtoffer zijn en niet altijd de schuldige zijn en dergelijke! Wat iedereen vaak vergeet is dat er onder de palestijnen ook onschuldige burger slachtoffers vallen!
Ik doe mijn best om mijn visie goed uit te leggen alleen het blijft moeilijk.Er zullen vats ngo veel meer argumenten zijn die ik kan geven voor mijn standpunt maar die zitten nu niet zo in mijn kop en het is ook best vermoeiend om elke dag maar weer al die mensen te moeten overtuigen!!!
Straks lul ik misschien nog wel meer!
Als de BVD niet ingrijpt8)

Kijk het zit zo.Amerika helpt wel mooi met onderhandelen en zo.Maar doet verder niks.Het enigste wat ze doen als de israelis weer es iets maf doen is het veroordelen.
wat kunnen ze anders doen?
israel aanvallen???????????????? |(

het is toch maar normaal dat een land zijn economische belangen verdedigd(irak koeweit )

en dan zeg je dat amerika het allemaal maar laat gebeuren terwijl je vroeger zat te zeuren dat amerika zich overal mee bemoeide:?

wat kunnen ze anders doen?
israel aanvallen???????????????? |(

het is toch maar normaal dat een land zijn economische belangen verdedigd(irak koeweit )

en dan zeg je dat amerika het allemaal maar laat gebeuren terwijl je vroeger zat te zeuren dat amerika zich overal mee bemoeide:?

Nee het zit zo.
Of ze bemoeien zich nergens mee.Of ze bemoeien zich overal mee en zijn consequent.Of ze doen het zoals ze het nu doen en accepteren de verliezen!!!!!

En Israel kunnen ze niet anavallen maar ze hebben zeker wel de middelen om er voor te zorgen dat het er daar wat eerlijker aan toe gaat!

Maar zoals een verslaggever net zei op tv:
Het zijn de meest trouwe bondgenoeten.En Israel hootp dat die band nu nog meer versterkt wordt omdat Amerika nu ook in zijn hart is getroffen etc.

tja,

maar niets maar dan ook niets verantwoord zo'n laffe daad

Ik kan je vertellen dat dit toch heel wat minder laf is dan met vliegtuigen en weet ik veel wat nog meer bommen gooien.Deze mensen hebben wel hun leven opgeofferd.Maar ja das laf injouw ogen.Ik denk dat je daar toch heel wat meer lef voor moet hebben dan om vanuit een vliegtuig wat knopjes in te drukken!!!
Dus noem het dom,stom of wat dan ook maar zeer zeker niet laf!!!!!!!

waaaaat???

noem het op de EERSTE plaats laf
die bommen etc waren op MILITAIRE doelen, die mensen die hun leven hebben "opgeofferd" hebben duizenden onschuldige mensen vermoord!!

*zucht*

waaaaat???

noem het op de EERSTE plaats laf
die bommen etc waren op MILITAIRE doelen, die mensen die hun leven hebben "opgeofferd" hebben duizenden onschuldige mensen vermoord!!

Het is niet laf!!!
Laf heeft een andere betekenis.
Weleens van ''collatoral damage'' gehoord???
Zo word dat afgedaan door Amerikanen en zo.
En Israelis die raketten schieten op vluchtelingen en dergelijke???
Zijn dat ook militaire doelen???Nee dacht het niet he!!!!
Wordt slechts afgedaan met:''Wij,Amerika,keuren het af!''oei oei,dat heeft nut.
Maar jij bent iemand van het hardnekkige type zoals zovelen hiero die gewoon weg niet vallen te overtuigen.Ook al trek ik nog eens 10 argumenten uit de kast.Ga eens voor de grap naar de bieb en ga er boeken over lezen.Dan snap je het hele verhaal wel.
En als je je normaal gesproken ook niet met politiek interesseert cq bezig houdt moet je nu ook niet ineens allemaal van dergelijke uitspraken doen!!!!

Re: *zucht*

Maar jij bent iemand van het hardnekkige type zoals zovelen hiero die gewoon weg niet vallen te overtuigen.Ook al trek ik nog eens 10 argumenten uit de kast.Ga eens voor de grap naar de bieb en ga er boeken over lezen.Dan snap je het hele verhaal wel.

woohoow
cheap shot, kan ik evengoed van jou zeggen
israel dat op "vluchtelingen" schiet
dezelfde "vluchtelingen" die een kazerne hebben aangevallen??

ik ga gewoon mn bek houden, want jij ziet amerika als "the enemy" en al z'n vijanden als the good guys

Ik kan je vertellen dat dit toch heel wat minder laf is dan met vliegtuigen en weet ik veel wat nog meer bommen gooien.Deze mensen hebben wel hun leven opgeofferd.Maar ja das laf injouw ogen.Ik denk dat je daar toch heel wat meer lef voor moet hebben dan om vanuit een vliegtuig wat knopjes in te drukken!!!
Dus noem het dom,stom of wat dan ook maar zeer zeker niet laf!!!!!!!

Maar ze hebben dan ook nog nooit (behalve tijdens wo2) iets anders gebombardeerd dan militaire doelwitten.
Nooit burgerdoelwitten, en dan zeker niet met meer dan 50 000 mensen in de buurt. dat doe je gewoon niet.
En dan nog met welke reden?????
Ze zijn te laf voor iets rechstreeks te doen dus offeren ze duizenden en duizenden mensen op om hun standpunt te laten zien.
Dat kan gewoon niet

Originally posted by Dj_promo

Maar ze hebben dan ook nog nooit (behalve tijdens wo2) iets anders gebombardeerd dan militaire doelwitten.
Nooit burgerdoelwitten, en dan zeker niet met meer dan 50 000 mensen in de buurt. dat doe je gewoon niet.
En dan nog met welke reden?????
Ze zijn te laf voor iets rechstreeks te doen dus offeren ze duizenden en duizenden mensen op om hun standpunt te laten zien.
Dat kan gewoon niet

INDERDAAD

Re: *zucht*

Het is niet laf!!!
Laf heeft een andere betekenis.
Weleens van ''collatoral damage'' gehoord???
Zo word dat afgedaan door Amerikanen en zo.
En als je je normaal gesproken ook niet met politiek interesseert cq bezig houdt moet je nu ook niet ineens allemaal van dergelijke uitspraken doen!!!!

Aersch HOUD JE BEK!!!

Ok, enrico: next time is je laatste keer.

Nu ook voor de rest, geen gezeik meer op anderen.

Zolang iedereen ze mening normaal geeft en niet meer nutteloos loopt te blaten vind ik het goed.

Anders gaat dit topic dicht...

Beetje treist dat nu al die ppl dood zijn, en dan gaan we lopen blaten of het wel of niet erg is wat amerika, palestijen of wie dan ook doet. Voor je het geval niet wist, geeneen land is clean... dus gewoon ff je bek erover houden.

Kijk, het is waarschijnlijk Bin laden, en we zien wel wat de tijd ons brengt.

WO3 breekt iig niet uit

Dus ik mag mijn mening geven zonder dat het persoonlijk wordt?
Cool!!
En jullie kunnen mij niet overtuigen want er valt niks te overtuigen.:|

Status
Not open for further replies.
Back