Wo 3

Status
Not open for further replies.
story.crash.sequence.jpg

Originally posted by Gilera-Typhoon
In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

City of God? Dan komt in de VS de City of Angels nog het dichst bij... LA dus...

Originally posted by SR-MARC-SR

ok op dat punt ben ik het zeker ook met jou eens..

maar amerika is ZOOOoooooooooooooooooooooo bemoeizuchtig en denken dat ze de aarde ownen en nog meer van dat soort dingetjes .. dat mag ook wel eens afgelopen zijn..

EN TROUWENS.. amerika is mee gaan doen met de oorlog vanwege DAT DE JAPANESEN of de DUITSERS een amerikaanse cruise ship lieten zinken..
en niet uit medeleven aan ons !!!!!!!!!

jij mixed titanic en pearl harbor door elkaar dewd :p

Dit is echt scary shit van die nostradamus.

two brothers-> torens van WTC
when the big city burns enzo
sjeezzz

En die klote palestijnen maar feestvieren, laten ze maar een paar atoombommen op dat fuckin'pallestina gooien

Originally posted by SRally
VS bemoeizuchtig? Hoe oud ben je als ik vragen mag?

Jij snapt zeker niks van politiek. Amerika is nou eenmaal een wereldmacht. Zo werkt het nou eenmaal. Heeft niks met bemoeizucht te maken.

Hoera, eindelijk een verstandige opmerking hierover...

In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

Zo zo waar haal je dat vandaan? Klinkt wel heel erg precies goed.

Maaruh niet errug positief: "the great leader will succumb"
In NL: "De grote leider (Amerika) zal bezwijken"

Dus laten we hopen dat dit gezwam is...

Originally posted by stealth2000

En die klote palestijnen maar feestvieren, laten ze maar een paar atoombommen op dat fuckin'pallestina gooien [/B]

Dit zijn dus normale opmerkingen????

Originally posted by NastroAzzuro

Hoera, eindelijk een verstandige opmerking hierover...

Idd, sommigen blaten maar een lang eind weg, komen met filmachtige scenario's maar we hebben hier te maken met keiharde politiek mensen...
Niet dat ik er superveel van weet maar ik hou iig op die gebied dan ook zeer wijselijk mijn mond erover. Iedereen heeft namelijk toch zijn eigen politieke visie, kijk maar naar wat er in Amerika is gebeurd vandaag, dat is immers ook het gevolg van (in mijn ogen) dom denkende mensen die idd vinden dat Amerika teveel macht heeft en alles op hun eigen manier met een kapitalistische visie willen oplossen. Zij vinden dat dus fout en DAAROM laten ze "maar" een paar vliegtuigen in een van 's werelds mooiste cq grootste gebouwen vliegen, waar 50000 ONSCHULDIGE burgers net als alle 365 (- vakantiedagen) dagen gewoon aan het werk waren. Dit is dus de "politiek" van deze terroristen... de soort politiek die zij voeren is dus inderdaad niet de democratische, kapitalistisch geöriënteerde beleidsvoering zoals in het Westen.

Tis aan jullie welk soort politiek jullie dan goedkeuren... ik denk dat velen hierover toch wel een zelfde mening kunnen vormen.

Tuurlijk zal Amerika heel veel dingen fout hebben gedaan en fout doen maar hoe kan iemand in vredesnaam zulk geweld, waarbij onschuldige, weerloze, burgers simpelweg vermoord worden, dan wel goedkeuren cq nog ÜBERHAUPT WILLEN zeuren over het feit dat Amerika iets te veel dit of iets teveel dat zou doen, deze (zoals in de ogen van sommigen) "misdaden" vallen toch COMPLEET in het niets bij de terroristische aanslagen van hedendaags? Ik hoop dat een paar mensen hier iets van hebben opgepikt en hun visie enigzins willen alteren.

Originally posted by Hebo-47.6mm

Dit zijn dus normale opmerkingen????

Ik denk dat het verstandiger is dat jij niet meer replied.
Jouw mening steekt gewoon teveel af bij de meesten hier op het forum. Ik weet dat het een land van vrije meningsuiting is en dat je je niet de mond moet laten snoeren door ons maar ik VRAAG je, namens meerderen denk ik, om gewoon niet meer te reageren met persoonlijk gerichte posts, die onrust onder ons zouden kunnen veroorzaken. Of je dit doet is een 2e, ik VRAAG het je alleen. Ik weet ook dat ik niet de aangewezen persoon ben om dit te doen maar omdat het gewoon over hele serieuze zaken gaat zoals de topicnaam al doet vermoeden, denk ik toch dat we gewoon met z'n allen moeten hopen dat het goed gaat aflopen.

Ik zit life met amerikanen te praten via me AIM.

Ik hoor net dat gebouw 3 en 7 ook zijn ingestort.

Het WTC bestaat uit meerdere gebouwen + the Twin Towers.

4 gebouwen van WTC zijn dus down.

die nostradamus had het gewoon goed voorspelt.en dat al zon 400 jaar eerder.para.

die mensen die naar beneden sprongen........dat lijken net mieren vergelijken by dat gebouw.

dat 4e vliegtuig, daaar is iets misgegaan.dat moest ook iets gaan hitte maar , door iets (ruzie ofzo) is het eerder neer gestort...inde bossen van pensylvania.

Originally posted by -=PIN=-

Ik denk dat het verstandiger is dat jij niet meer replied.

Ik kan aan je replies merken dat jij er over nadenkt en dat je gewoon redelijk praat.Daar heb ik ook totaal geen problemen mee!!!
Maar zinnen als degene die ik net quote kunnen gewoon niet door de beugel!!!
Net zo min als ik mijn mond moet houden mogen zulke dingen ook niet gezegd worden!!!
wat dat zijn gewoon domme opmerkingen op vbo niveau!!!
En daar hoef ik mijn mon dniet over te houden!!!

Want zinnen zoals.Fuckin palestijnen en atoombommen er op gooien getuigen ook niet van een grote intelligentie!!!
Dat staat gewoon vast!!!!!

Originally posted by SR-MARC-SR

ok op dat punt ben ik het zeker ook met jou eens..

maar amerika is ZOOOoooooooooooooooooooooo bemoeizuchtig en denken dat ze de aarde ownen en nog meer van dat soort dingetjes .. dat mag ook wel eens afgelopen zijn..

Dit is idd. een reactie die je van een klein kind kan verwachten, denk eens na voordat je hier wat komt zwammen |(

Economisch gezien heeft dit voor de hele wereld gevolgen en verder veel onzekerheid bij iedereen dat dit zomaar kan vooral in zo'n land als in Amerika op zulke doelen.

Ik vind het zeer erg voor al die mensen die omgekomen zijn en voor familie en vrienden. Gelukkig woon ik niet in Amerika maar in Nederland, ik zou dan ook niet weten waarom Nederland eventueel gevaar zou kunnen lopen ALS Amerika terugslaat op de daders van deze rampen. Want waarom zou iemand raketten afvuren op Nederland ofzo net als zoveel andere landen?

Ik heb deze topic effe snel doorgelezen en er staan zeker veel loze opmerkingen tussen, maar ik heb geen zin om op nog meer te gaan zeiken.

peace.

Originally posted by Ruud

erg snelle conclusie..

jonge...weet jij hoe WOII is ontstaan??
doordat er 1 prins werd dood geschoten....
er was natuurlijk daarvoor al heel wat aan de gang tussen die landen.maar dat was de druppel die de emmer deeed overvloeiien.

dus daarzo trek ik dat uit.
Deze actie doet weer de de emmer overvloeiien.
mzzls

Status
Not open for further replies.
Back