Wo 3

Status
Not open for further replies.
Originally posted by SRally

Hoe kom je daarbij? Hij legde vrijwel direct een verklaring af.

Niet meer dan ze verplichting.

De televisie mensen zijn anders "boos" op hem dattie nog nix van zich heeft laten horen ... Maar ik ga nu echt mzzl

taliban ontkent ook. Ik denk dat er een splintergroep achterzit ofzo.

Maar ik weet wel dat niet goed is voor amerikaanse mentaliteit....

Houd er wel ff rekening mee dat als in de usa de economi instort je grote kans heb dat dat hier ook gebeurd.

Misschien zat de piloot wel in het complot....

dit was egt al heeeeeel lang voorspelt.
NOSTRADAMUS.een gozer uit 1600 die voorspelde dit al. dat er een WO3 zou onstaan rond 2000.Uit een onverwachte hoek.
hij voorspelde ook WO 1 + WO 2.
maar ja

teringleiers.

In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

Originally posted by Gilera-Typhoon
In the City of God there will be a great thunder, Two brothers torn apart by Chaos, while the fortress endures, the great leader will succumb" , "The third big war will begin when the big city is burning" - Nostradamus 1654

freaky man die voorspellingen, ergste is dat ie tot nu toe altijd gelijk heb gehad :(

zojuist was op cnn live beelden van de taliban geloof ik, uit afghanistan... Wat ze allemaal te vertellen hadden weet ik niet want mijn afghaans is niet zooo goed, maar dikke kans dat zij hier ook mee te maken hebben, misschien wel een complot tegen de vs, je weet maar nooit... En ja, ook de Irakezen en Osama Ben Laden kwamen gelijk in mijn hoofd op... Mijn pa heeft notabene BOVENOP dat gebouw gestaan, en nu staat ie er niet meer... Gelukkig hebben de schoften the empire state building heel gelaten... Afmaken dat tuig!

greetz

damn nu jullie het erover hebben dat van nostradamus alles kwam uit.....
niet dat het moet gebeuren, maar klinkt wel freaky :|

Last edited:
egt weird trouwens, dat gezwam van nostradamus he...
Iedereen haalt hem erbij, overal waar je kijkt, op tv of op internet zie je zijn naam ineens weer staan... vaag... En het klopt ook gewoon nog allemaal enigszins, das tog egt gek!

hoop niet op een oorlog, zitten we hier niet egt safe denk ik...

mzzl

Originally posted by DUOFLOWTONE

NOSTRADAMUS.een gozer uit 1600 die voorspelde dit al. dat er een WO3 zou onstaan rond 2000.Uit een onverwachte hoek.

teringleiers.

als het uit het midden oosten komt is het geen onverwachte hoek.

Nostradamus had ook voorspeld dat in 1998 de wereld ou vergaan (1998 is "duivelgetal" 666 x 3)

Is dat uitgekomen?

Dit vind ik weer onzinnig van de media. Laten we het wel reëel houden.

Toch nog effe een reactie.

Ik zou niet meer reageren maar nu ik dit allemaal zo lees wil ik toch wel een ding zeggen.
Zonder mensen te gaan ''kwetsen''of iets dergelijks.
Ik lees toch wel een aantal uitspraken die in mijn ogen ook niet kunnen!!!
Ik ga hier niks citeren of zo.Want ik zou eigenlijk niet meer reageren.Maar toch vindt ik het wel minder dat die lui die ook krachtige uitspraken hebben gedaan niet erop worden gewezen dat ze normaal moeten doen.Maar ja dat zal vast wel te maken hebben met het feit dat ik niet voor de ''good guys''sta!!!
Overigens wil ik wel zeggen dat ik deze gebeurtenis helemaal niet leuk vindt voor de slachtoffers!!!En ik vind het ook kut voor die mensen dat ze nu dood cq gewond zijn en dergelijke!!!!

Status
Not open for further replies.
Back