DJDelcone Asylum_DJ 14 January 2007 #543 Troepa said: hoe hard gaat ie? Click to expand... 85+pippi+ ontopic Brand het los sander -:-
BurN Well-Known Member 14 January 2007 #544 BojT said: Moet je daarvoor nou dit topic omhoog trappen Sander? Nu hij er toch staat.. Nog vorderingen sjaak? Click to expand... Hehe, nee... maar ik ben er zegmaar klaar mee voor even. Ding scoort rond de 22 sae vrij, niet zo bijzonder als je geblokt 21.5sae scoort. Ga die grafiek wel scannen straks want me usb stick is naar de klote
BojT said: Moet je daarvoor nou dit topic omhoog trappen Sander? Nu hij er toch staat.. Nog vorderingen sjaak? Click to expand... Hehe, nee... maar ik ben er zegmaar klaar mee voor even. Ding scoort rond de 22 sae vrij, niet zo bijzonder als je geblokt 21.5sae scoort. Ga die grafiek wel scannen straks want me usb stick is naar de klote
Sjaak WNH crew 14 January 2007 #546 de grafiekjes. hij heeft ze met ze telefoon genomen dus niet erg duidelijk maar het is te zien geblokte run (SAE) nogmaals de geblokte run samen met de vrije run (SAE) ongecorigeerd scoorde het 23,5
de grafiekjes. hij heeft ze met ze telefoon genomen dus niet erg duidelijk maar het is te zien geblokte run (SAE) nogmaals de geblokte run samen met de vrije run (SAE) ongecorigeerd scoorde het 23,5
Rotjoch. Karel! 14 January 2007 #547 nice:W:W spreek je @ msn sjaak rad ophangin is trouwes in de loop van de week klaar dan stuur ik je die op..
nice:W:W spreek je @ msn sjaak rad ophangin is trouwes in de loop van de week klaar dan stuur ik je die op..
Rene Jupiler pilsener 14 January 2007 #549 Hey Sjaak, Je hebt echt een heerlijke score neergezet zeg met flink wat Rpm een aardige berg Nm. Iig succes met het project en ik spreek je nog een keer IRL. Gr Rene
Hey Sjaak, Je hebt echt een heerlijke score neergezet zeg met flink wat Rpm een aardige berg Nm. Iig succes met het project en ik spreek je nog een keer IRL. Gr Rene
Doofus www.sprintscooter.nl 14 January 2007 #550 vet hoor sjaak ben benieuwd hoe hij dan is bij de eerste sprint.
Sjaak WNH crew 17 March 2007 #554 buddy hoesje opnieuw laten bekleden: mhr logo blijft want die is gewoon vet alleen de rsb en de wnh tekst is ervanaf en er is zeer netjes mijn achternaam SJAAK opgeborduurd: [Ir]http://i15.tinypic.com/4c0c2ly.jpg[/Ir]
buddy hoesje opnieuw laten bekleden: mhr logo blijft want die is gewoon vet alleen de rsb en de wnh tekst is ervanaf en er is zeer netjes mijn achternaam SJAAK opgeborduurd: [Ir]http://i15.tinypic.com/4c0c2ly.jpg[/Ir]
Rotjoch. Karel! 17 March 2007 #557 netjes man...:W ik moet ook wat op me zadel hebben gefixt hebbe wet nog wel op msn over ltrzzz