klein verslagje na sprint zoetermeer
ding voor de sprint eens goed afgesteld bij boerenschuur tuning, pk winst van ongeveer 1,5pk dus was niet verkeerd, jammer dat dit alleen niet resulteerde in veel snellere tijden want ding liep over het algemeen ook gewoon veel beter.
ding was op zoetermeer goed snel iig maar had al gauw door dat ik nog flink wat mis als ik kijk naar de constante tijden van wehrman.
zip is gekwalificeerd met een tijd van 7.14 en 0,14 reactie geloof ik, het kon de hele dag al 7.0 rijden zonder reactie dus konden wel ver komen hoopte ik, enige probleem is dat mijn rijder echt een mongool is want die gast heb gemiddeld een reactie tijd van 0,3 ongeveer, die 0,14 was dus een uitschieter.
dus in kwartfinales de jongen nog is flink opgepept en kijken of het hem ging lukken als die gewoon beetje mee ging tellen met de lampen. dit resulteerde in een reactie tijd van 0,06 dus was daar vet blij mee, het reed wel een tijd van 7,21 dus dat vond ik dan wel weer wat minder, maar er zit dus toekomst in die jongen dacht ik.
toch door naar halve finale gelukkig en hoopte dan toch wel op een beker op de thuiswedstrijd. maar mijn rijder is weer eens leuk langzaam en laat een reactie tijd zien van 0,3/0,4 ofzo. tijd van 7,36 geloof ik.
dus daar ging de beker aan onze neus voorbij door die teringlul.
kreeg ook nog is te horen dat mijn rijder leuk de 27ste een vakantie geboekt heeft dus dat hij op hengelo niet kan rijden dus ik ben flink pissed eigenlijk.
en het frame wou niet starten gister dus die heeft niet gereden.
ook leuk om te zien, let op zijn houding en de tijd aan de andere kant die al tikt.
edit: kan ook een burn zijn die hij zet, is iets logischer