This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WNH ado Zip

Scooter70. Waar baseer je op dat het scooter speciaal is? De gaten zijn voor koeling.

Wil niet zeikerig overkomen maar zo kom je de keuring niet door voor scooter70. Gat maken voor stuurdemper mag niet (hebk namenlijk zelf ook gevraagd of dat mocht), en die achterkap mogen geen gaten inzitten.

Verder zeer net zipje en zal wel goed van zijn plek komen.

mijn radiateur zit in mij achterkap, vandaar dat daar de gaten zitten, en stuurdemper kan ik wel iets op verzinnen anders toch? bakje overheen en vasttapen desnoods ofzo?

zie het ook niet al zeiken hoor bas, vind het juist zeer hulpzaam, zal best gek worden als ik afgekeurd wordt dus alle tips zijn welkom

'Alleen gaten voor en achter te radiateur van 20mm zijn toegestaan'.

Die gaten bij je treeplank mogen dus niet, de gaten in de zijkant van je achterkap mag ook niet en het gat voor je cilinder mag ook niet.
Maar k hou er wel over op

Dat van je stuurdemper is indd makkelijk op te lossen..

Succes met de opbouw en meet je in meppel..

gaten in treeplank en aan zeikant van radiateur dienen ook als koeling, is zo makkelijk nog niet om je radiateur van rijwind te voorzien als je het in je achterkap geplaatst heb, hoop dat ik ze daarmee kan overtuigen, anders neem ik paar rollen tape mee dan plak ik de gaten wel af, weet iemand of dit wel mag?
van stuurdemper is ook natuurlijk weer pure onzin, denk je wat aan je eigen veiligheid te doen keuren ze dat ook weer af.

Die gaten in je kappen mogen idd alleen voor en achter de radiateur, dus niet er naast, of er in de buurt.
Voor je stuurdemper zul je ook een andere plaats moeten zoeken. hier zijn serieuze vragen over gesteld in het vragen topic en het antwoord bleef nee. een gat op een andere plaats dan voor of achter je radiateur mag gewoon niet. (lekker kut, ik heb het zelfde probleem, maar het is niet anders.)

Ik ben geen TC dus als je echt zekerheid wilt moet je het vragentopic doorlezen.

erg jammer dat je zip niet zo kan blijven want ik vind em erg vet. een volledig nieuw kappenset kopen is ook weer zo duur.

en wat is jou oplossing hiervoor? zou je die misschien willel delen met mij? zou hetzelf even 1,2,3 niet weten namelijk

is ook een pia blok wat eronder ligt hoor??

verder hele vette zip! hopen dat de keuring beetje soepel verloopt!

en wat is jou oplossing hiervoor? zou je die misschien willel delen met mij? zou hetzelf even 1,2,3 niet weten namelijk

mijn stuurdemper is een stuk kleiner dus ik heb meer ruimte.
Jij zou kunnen proberen om de demper aan de voorkant van je frame te monteren. en dan in de breedte zegmaar, dan monteer je het achterste ophangpunt op je framebuis en het uiteinde van de stuurdemper op de bovenkant van je kroonstuk. misschien moet je een stripje naar voren lassen vanaf je kroonstuk maar dat is een beetje passen en meten.

dacht toch echt dat hij met piaggio reed @ hockenheim?

Zip ziet er goed uit !

Ik zie ook alleen maar een piaggio blok?

Scooter 70

Onderkuip
Geen gaten

Die gaten in je achterkap ga je echt afgekeurd mee worden,ik vind je zip echt heel vet vooral zo je achterkap:W totaal plaatje is heel nice

bedankt jonges heb al in algemeen vragen topic gevraagt waar het allemaal op afgekeurd gaat worden, w8 dus wel ff af, misschien valt het mee