Sandor said:sarcasme, ken je dat?
ik weet goed genoeg dat belgie echt verschrikkelijk slecht was.
nu is het gehele team vernieuwd, de enigste die over is gebleven van het oude team zijn Bart Goor en Koen Daerden. Het huidige team heeft dus niet voor de wk kwalificaties gespeeld hoor. Anders zaten we er heus wel in, en waren we redelijk ver gekomen. Vergeet niet dat belgie in de oude tijden bijna elke ploeg kapot maakte. niet te vergeten dat we vorig wk 1 - 1 gelijk speelde tegen Brazilie, met zelfs een onterecht afgewezen goal van Wilmots
dus jij gaat me zeggen dat je alle belgische spelers kent?Stijn P said:ja elk land heeft wel eens zon glorieperiode gehad, nederland met cruiff / van basten, argentinie met maradona, brazilie met pele, uruguay zelfs nog in het begin, dus daar moet je echt geen waarde aan gaan hechtten. En wie zitten er nu dan in dat `vernieuwde` team? want kzie geeneen belgische speler er voor aan om in ook maar 1 poule die nu op het wk is door te komen
Sandor said:dus jij gaat me zeggen dat je alle belgische spelers kent?
en dat daar geen enkele van goed is?
das ook weer waarVassago said:Wij mogen tenminste strafschoppen nemen.
RobinL said:Brazilie stelde echt vrij weinig voor :X
Sandor said:brazilie geeft gewoon niet alles,
ze houden zich gewoon in. Ze moeten ook niet alles geven,
vanaf de 1/4 finales zullen we mooi voetbal zien.
tsjechie, argentinie en ghana zijn de enigen die wat laten zien hebben. En tsjechie alleen tegen de vs.Terrox said:Wat is dat toch met de favorieten op dit wk...
Een relatief tegenvallend Brazilie, Engeland, Frankrijk speelt ook niet denderend....
Om al helemaal maar niet te spreken over Italie...
Ik bedoel, winnen doen ze(meestal) wel, maar echt overtuigend meester voetbal wil ik zien:~