This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar


ja elk land heeft wel eens zon glorieperiode gehad, nederland met cruiff / van basten, argentinie met maradona, brazilie met pele, uruguay zelfs nog in het begin, dus daar moet je echt geen waarde aan gaan hechtten. En wie zitten er nu dan in dat `vernieuwde` team? want kzie geeneen belgische speler er voor aan om in ook maar 1 poule die nu op het wk is door te komen
 
Poe VS had echt veel kans, krijgen ze ook 2x rood :X nu is het 9 tegen 10 met een stand van 1-1, hoop dat VS wint :W
 
dus jij gaat me zeggen dat je alle belgische spelers kent?
en dat daar geen enkele van goed is?
 
Sandor said:
dus jij gaat me zeggen dat je alle belgische spelers kent?
en dat daar geen enkele van goed is?

sorry dat ik dit gesprek ff doorzet, maar noem dan dat vernieuwde elftal van je.


OT: Ghana was fucking ziek hadden wel meer goals kunnen maken als ze slimmer speelden. Die elleboog van di rossi (ofzoiets) was ook best wel naar
 
1-1 gebleven, VS heeft goed volgehouden tegen italië. Jammer dat Vs niet heeft gewonnen.
 
Tss ik ben 100 % voor Italie

Wat een vedettes zijn dat, maar vandaag speelden ze zwaar matig...

VS verraste me echt
 
ik denk dat italie usa zwaar onderschat had
van deze wedstrijd kunnen ze mss nog iets leren
je mag dan nog wel canavaro en totti en del piero hebben en zo
scoren moeten ze nog altijd doen
 
Hoe vaak kan je het doel NET missen? Australie laat het zien.

Brazilie stelde echt vrij weinig voor :X
 
brazilie geeft gewoon niet alles,
ze houden zich gewoon in. Ze moeten ook niet alles geven,
vanaf de 1/4 finales zullen we mooi voetbal zien.
 
Sandor said:
brazilie geeft gewoon niet alles,
ze houden zich gewoon in. Ze moeten ook niet alles geven,
vanaf de 1/4 finales zullen we mooi voetbal zien.

kdenk het niet hoor. Ookal spelen ze niet voluit, dan mag je nog wel verwachtten dat de passes aankomen, en als ze 2-0 voorstaan wel een btje samba voetbal aan te pas komt.
Zoals ze in de 2de helft kansen weggaven aan die australiers, dat had niets met inhouden maar meer met onmacht, onderschatting te maken
 
Haha, Brazilie geeft niet alles? Australie kreeg genoeg kansen op de 1-1. Terwijl Brazilie nog niet eens zeker was op de volgende rond, na deze winst pas.
 
Wat is dat toch met de favorieten op dit wk...

Een relatief tegenvallend Brazilie, Engeland, Frankrijk speelt ook niet denderend....

Om al helemaal maar niet te spreken over Italie...

Ik bedoel, winnen doen ze(meestal) wel, maar echt overtuigend meester voetbal wil ik zien:~
 
het leuke voetbal komt van de landen waar je niks van verwacht, ik geniet van dat soort wedstrijden, bv de vs. schijt aan alles, gewoon knallen, prachtig dat knokwerk, die zijn tenminste niet te beroerd om te rennen.

ik vind het ook jammer dat ze nooit ver komen, maar dat is leuk voetbal
 
tsjechie, argentinie en ghana zijn de enigen die wat laten zien hebben. En tsjechie alleen tegen de vs.