Wie heeft dit?,Malaguti f15 met 70cc

Bedoel je met open luchtfilter, dus eigenlijk GEEN luchtfilter? Ik had pas ook een 21 DO eronder, en ik kreeg hem neit lopend met mijn origi. luchtfilter, dus dan maar geen filter... Vette herrie! beter, maarjah meteen de volgende dag er maar weer onderuit gehaald, want ik moest met die 95 sproeier ofzo (iets in die richting) met choke open rijden. En mijn top werd helemaal niet hoger, en hij trok vond ik ook net harder ofzo. Het leek wel offie veel netter liep met die 17,5, terwijl hij neit sputterde ofzo, hij was goed afgesteld. Vaaag. Dus 17,5 is meer dan genoeg voor mij, naja nu nog wel.

SvR

------------------
Aprilia SR Replica (min vert.):
SETUP: Top Performances 50 giet (JS-Tuned) - Hebo Gara - 17,5 DO - Polini Speedcontrol - Polini Airspeed - Polini V-snaar - Hebo Koppeling - Top Performances 13/42 Secundaire vertanding
AFSTELLING: Sproeier 88 - 4,0 gram rollen - Groene Hebo trekveertjes; halve veer spanning - +15% Gouden Polini Drukveer
 
Originally posted by JohnB:
of jij doet iets fout
c4 lagers omdat die iets meer speling hebben dan c3 wat het risico verlaagt dat je lagers kapot draaien met deze hoge toeren

Oke dat is zo, C3 lagers zijn voldoende, en meer speling is ook meer kans dat ze eruit lopen. Volgens mij draai jij niet echt hoge toeren (13500+).
 
sjoerd heb jij wel is het verschil gezien tussen een 50 cc en een evo 70?
zo ja dan moet je weten dat het dan echt veel uitmaakt of je een 17,5 of 21mm hebt
en dat lucht filter is er zo eentje met een "stelkappie" er over en daar heb ik een busje tussen gezet met een stukkie lucht filter er in dempt iets maar even goed een hoop herrie
 
Ik las in ze topic wat ik delled had, dat ie fl 2500 te besteden had.

dan is het simpel.

MHR Speed a fl 700 piek ofzo?
MHR RHQ kruk-as a fl 350
21mm do of malossi carb ( 159 of 350 piek)
MHR speed pijp 775 @ scootparts
andere vert, en dan heb je nog geld over voor kleine dingen (montage kruk-as, of tunen blok + cilinder @ koopmans)
 
Back
Top