Wie heeft dit?,Malaguti f15 met 70cc

Liam

Well-Known Member
Hallo wie van jullie heeft een Malaguti f15 met 70cc cilinder(wat van soort merk cilinder)en hoe rijd die van jouw,en wat heb je er nog meer op zitten.ik heb ook een Malaguti f15 nu nog 50cc maar wil over stappen op 70cc,maar weet nog niet wat het beste is als cilinder en uitlaat en mischien nog meer dingen!.
 
Advertisement - register to remove this

dit is een lompe vraag.

vraag nou gewoon welke cilinder je moet kopen.

antwoord is

hoeveel wil je uitgeven?
 
MHR Team?
rolleyes.gif
 
Je krijgt toch een Metrakit eronder ..... of ben jij zon gast die van elke gedachte die ie krijgt een topic maakt
rolleyes.gif
 
Sowieso onzin dat je je vraag baseert op een FF F15, blabla, Het IS en BLIJFT gewoon een Minarelli horizontaal L.C.!

Vraag is inderdaad hoeveel je uit wilt geven aan het totaalpakket...

Als je je vraag nou een anders stelt, bijvoorbeeld: ik heb 1.500,= te besteden... Dan zijn er hier genoeg mensen die niet te beroerd zijn om voor jouw de juiste/snelste/betrouwbaarste setup te bepalen...

Maar begin niet van die onzin vragen...

Greetz.
 
ow, ok
bravo.gif
"gimme some sugar baby!"
tails.gif


time 2
1drink.gif
=
barf.gif


[This message has been edited by Jasper (edited 26 May 2001).]
 
Ik heb een F15 met 70 evo eerst had ik een 70 corsa maar ik wilde meer en dat kreeg ik ook trek nu harder op dan mn eigen auto hehe
 
Kan JohnB hier nog iets meer aan toevoegen mischien wat heb je er nog meer op zitten,en hoe is het benzine verbruik nu bij jouw?,en de topsnelheid?.
 
Yasuni c16 ,do 21mm , open luchtfilter ,
polini vario maar komt mhr over range in , Hebo krukas , c4 krukas lagers
verbruik 1:13 top = ongeveer 115km/h
 
1:13 ?? Jij doet echt iets fout hoor, ik zat met dezelfde setup aan de 1:6
Originally posted by JohnB:
Yasuni c16 ,do 21mm , open luchtfilter ,
polini vario maar komt mhr over range in , Hebo krukas , c4 krukas lagers
verbruik 1:13 top = ongeveer 115km/h
 
of jij doet iets fout
c4 lagers omdat die iets meer speling hebben dan c3 wat het risico verlaagt dat je lagers kapot draaien met deze hoge toeren
 
Back
Top