Wie gaan er zaterdag naar de FFWD in r'dam?

de parade zelf is van 11 uur s'ochtends tot een uur of 5 smiddag's.
als jullie willen weten welke sets wanneer gedraait worden moet je ut zeggen.
wat er na 5 uur te doen is weet ik nog niet.
 
Hmmmmm....cool idee om daar heen te gaan met me vriendin.
Vervelen ons toch hele tijd dood, en vakantie is bijna afgelopen....
Zal haar ff vragen, misschien kom ik dan ook.
 
wat een weer bah bah

wat gebeurd er als er morgen het de hele dag regent net als vandaag?
denk niet dat het dan echt iets word.
echt me zo op verheugd en dan morgen 70% kans op regen(teletekst nederland 1)
 
Hmmm, er is veel keus na de FFWD rond 23:00, Tom Harding draait als het goed is in Pacha, maar k ga denk naar Gayle San @ Waterfront })
 
Ik ben al naar de Love Parade geweest, dus dan kan ik de FFWD natuurlijk niet overslaan :)

Morgen om 11 uur ben ik paraat :p
 
28 graden hier, te veel zon, kga zo maar es stuk banen, vrienden zijn naar Ffwd, lekker weer zeide ze, maar de muziek boeit me nie zo, alleen back2skool is wel leuk, paul, panic, dana. maarja ik ga nie voor 1 kar daarheen, kga vanavond wel naar yorin sunset beach. ken ik tenminste zitte, zuipe en luistere.
 
Danceparade 2002

Het weer begon goed maar het eindigde kut, de muziek viel tijdens de parade zwaar tegen behalve BEB wagen en Back 2 school die draaiden wel vet, op het eindfeest draaiden ze soms heel goed en soms echt zwaar kut, de ondelinge sfeer onder de mensen vond ik eigenlijk wel goed(komt misschien omdat ik ook redelijk aangeschoten en van de kaart was):p

Maarja al met al wel een leuk feessie voor zolang als het duurde want de regen heeft wel heel veel verpest


afterpartys ben ik niet meer geweest omdat ik helemaal doorregend was
 
Eindfeest was wel toppie alleen kloteweer man:|
Gielen :W was weer super maar jah das logisch
Ik vondt wel dat er bij de mainstage een raar sfeertje hing beetje dreigend.
Op een gegeven moment was er ff een matpartij maar die was wel zo over (die ene kerel gaf een highkick op de andere zn neus en dat was gedaan).
Alleen de toegang tot het terrein had wel ff wat beter gekund wat een drekzooi zeg niet normaal, ik was bijna mn schoenkwijt in de bagger!!!
 
Het was zeker wel vet, heb heel lang bij de 1e wagen gelopen, Pacha, met Tom Harding, die draaide zeker wel goed. En lekkere chicks op die car :~

Het eindfeest begon ook wel cool, alleen had ik een beetje teveel gezopen, dus ben ik ff gaan zitten. Alleen begon 't toen te regenen dus toen ben ik ergens gaan schuilen. Toen weer terug naar 't feest, alleen toen begon 't na 10min weer te regenen. Hele modderboel, dus toen ben ik maar loos gegaan.
 
ik vond het echt mega vet.
voor al de beb en de b2s wagens waren echt bruut

sfeer was relax niet snel ruzie.

en wat een mensen daar,niet normaal ik stond ff op het hek bij de oversteek van de ene area naar de andere,wat een uitzicht was dat.
links de area met dat spandoek obey the giant en rechts de area waar alle wagens aan elkaar gekoppeld waren.
echt bruut en dan al die mensen dansen,geweldig

alleen die regen toen we eindelijk in de haven waren,niet normaal

zeike nat
zelfs mijn boxershort was door en door nat.

verder darkraver draaide toch wel flinke stamp niet van hem verwacht,toppie dus

en wat een chick's :~ :~
mega lekker
 
Iemand nog broodjes beenham op het eindfeest bij de beenham tent tegenover het chemistry podium? Heb ik heel de dag staan te verkopen namelijk, kwaai leip maar wel lachu
 
Back
Top