Wie gaan er ALSNOG naar Deventer?

Originally posted by mhr4ever
Hmm...aan de ene kant zijn illegale meetings wel spannender8)
Maar toch is het nix voor mij, als mijn diebare scootertje in ebslag wordt genomen dan heeft mijn leven geen zin meer:'(

Robbert

mja... illegaal...
hoe kan je dan ooit een programma regelen met standjes testbank ed?
 
Originally posted by Aeroxruud


Juist dan maar flink bieren! :D

Vergeet niet dat er voor een evt. bierverkoop weer een tapvergunning enzo moet zijn.

Helaas kan de politie altijd wel iets vinden waarop ze `ons` kunnen pakken.. :'(
 
Originally posted by Ray_speedake


Vergeet niet dat er voor een evt. bierverkoop weer een tapvergunning enzo moet zijn.

Helaas kan de politie altijd wel iets vinden waarop ze `ons` kunnen pakken.. :'(


wou net zeggen die aarzige politie heeft altijd wel een reden om je te pakken :?
 
Idd, slaat gewoon nergens op.
Wees blij dat er iemand zoveel voor doet
om een legale en veilige meeting te organiseren.

:mad:
 
Re: ERMELO!!!!

Originally posted by Special Neos
Heey,

Luitjes uit Ermelo, jullie waren ook op de meeting in Nunspeet,
Als jullie nou naar Nunspeet komen , lui uit dronten komen ook deze kant op , wij zijn dan ongeveer met 30 man bij elkaar en dan jullie erbij, dan gaan we gewoon met zijn allen weer stukkie rijden, richting deventer. We verzamelen om 10 uur bij dat transferium.
Dus komen jullie dan toch gewoon daarheen.......

gReetzz

Lijkt me een strak plan:)
 
Chiel! Ik kom zo ff langs gaan we ff met je speedake bezug!

Beetje off topic alleen maar goed, michiel gaat morgen ook mee dus moet ie wel een beetje mooi lopen he... :)

grtz
 
Originally posted by Ray_speedake


Vergeet niet dat er voor een evt. bierverkoop weer een tapvergunning enzo moet zijn.

Helaas kan de politie altijd wel iets vinden waarop ze `ons` kunnen pakken.. :'(

Bierverkoop mag niet? Dan geef je het toch gewoon gratis weg :W
 
Back
Top