Wie gaan er ALSNOG naar Deventer?

Originally posted by Beta_Ark_Tuned


Mja Eindhoven was ook illegaal, boeiuh, toen hoorde je ook niemand klagen :D

Dat was juist :W

Vooral 's avonds :)

Hoorde je niemand klagen ?!? Die 7 politie auto's vergeten die ons insloten ?

:p
 
Mja als er nog mensen komen met leuke scootertjes enz wil ik ook nog wel komen. Raz, almelo was illegaal, dan kunnen nu toch ook de raceteams en bank komen :) die kwamen toen ook :p
 
Mjah, wordt hier allemaal niet zo vrolijk van... Zou op zich wel willen komen, maar we zijn met z'n 4-en, waarvan 2 mensen wat minder begaan zijn met het internet-gebeuren... Die willen niet lullen, maar vlammen, zelf ben ik wat neutraler daarin...

Ik ben er bang voor dat ik dan niet kom, niet om Inne af te vallen [ik sponsor natuurlijk wel], maar omdat de rest het gewoon niet ziet zitten [en jah, daar ben ik afhankelijk van qua vervoer]...
 
Nou!!!!!Ik vind het heel ... voor jou razma!!!!:(
Maar wat zeg jij zal het toch gaf zijn om daar naar toe te gaan of niet meer??? En zal er nog dealers aanwezig zijn na deze gebeurtenis??? :?


Laat het weten dan ben ik er ook8)
 
ik ben er ook gewoon, heb er nu toch al vrij voor :)

hoop mn scooter ook mee te nemen... (maar ben geen competitie voor jou robbie ;))
 
Originally posted by @ruboy
Nou!!!!!Ik vind het heel ... voor jou razma!!!!:(
Maar wat zeg jij zal het toch gaf zijn om daar naar toe te gaan of niet meer??? En zal er nog dealers aanwezig zijn na deze gebeurtenis??? :?


Laat het weten dan ben ik er ook8)

lijkt me logisch dat er geen standjes zijn, geen custom show, geen stunt show, geen testbank enzo...
dat risico kan ik niet nemen... en die dealers ook niet
 
Originally posted by Razma


lijkt me logisch dat er geen standjes zijn, geen custom show, geen stunt show, geen testbank enzo...
dat risico kan ik niet nemen... en die dealers ook niet
Ik stel trouwens @ deventer wel een grote Grouphug voor!

Gaatie alweer een beetje raz?
 
Originally posted by Boeie
Gaatie alweer een beetje raz?

nee, eigenlijk niet....
ik zit hier beetje doelloos naar een stapeltje flyers te staren...

Ik ben al weken 100% met die meeting bezig... heb zoveel achterstallig ander werk dat ik er graag voor heb opgeofferd.. en nu dit...

Ik vermoed niet dat ik van iemand een mail terug zal krijgen over wat ik net heb verzonden, maar ach... het lucht een beetje op...
en hopelijk is er iemand die er misschien wel even wat tijd voor maakt... alhoewel
 
Originally posted by Beta_Ark_Tuned


vanuit Ermelo?
dan doe je iets fout...

Wendy's onbegrensde SR gaat maar net 75 teller :) Zelfs die meid vindt het jammer :) Maareh, weet je wat, we zijn net bezig geweest met het afstellen van de scooter van een vriend van me en die had wel zin in ff een stukje rijden, weet je! Dus, als het goed weer is kunnen we alsnog wel ff langs rijden, uiteraard wel in minder dan anderhalf uur:)
 
Is er in Deventer geen plaatselijke krant waar we massaal dis-brieven (met natuurlijk wel goeie argumenten) op af kunnen gaan vuren?
 
ERMELO!!!!

Heey,

Luitjes uit Ermelo, jullie waren ook op de meeting in Nunspeet,
Als jullie nou naar Nunspeet komen , lui uit dronten komen ook deze kant op , wij zijn dan ongeveer met 30 man bij elkaar en dan jullie erbij, dan gaan we gewoon met zijn allen weer stukkie rijden, richting deventer. We verzamelen om 10 uur bij dat transferium.
Dus komen jullie dan toch gewoon daarheen.......

gReetzz
 
Ik ben ook voor een barbeque, is gewoon gezellig en ik moet DanceTrend en Marco_V_W meeten (zaken:p) . Gewoon lekker veel bier en eten. En misschien een paar scooters bewonderen.
Is toch cool en als raz ook komt kunnen we gelijk shirts kopen enzo voor de steun.

Goed idee :W
 
Originally posted by F12 AC
Ik ben ook voor een barbeque, is gewoon gezellig en ik moet DanceTrend en Marco_V_W meeten (zaken:p) . Gewoon lekker veel bier en eten. En misschien een paar scooters bewonderen.
Is toch cool en als raz ook komt kunnen we gelijk shirts kopen enzo voor de steun.

Goed idee :W

Ik denk niet dat Arnie aka Dancetrend komt...
 
Originally posted by Boeie
ik ben er ook gewoon, heb er nu toch al vrij voor :)

hoop mn scooter ook mee te nemen... (maar ben geen competitie voor jou robbie ;))

Hmm...aan de ene kant zijn illegale meetings wel spannender8)
Maar toch is het nix voor mij, als mijn diebare scootertje in ebslag wordt genomen dan heeft mijn leven geen zin meer:'(

Robbert
 
Back
Top