Wie gaat er naar Spa na Amsterdam

ik heb inne zien lopen maar van haar nog geen pics :(
en ralf je zei gisteren ( het is al na 00.00 ) dat je het "vandaag" zou fixen... vandaag is al voorbij en ik zie nog geen foto's op het forum :p
ik wacht geduldig verder :)
 
Das 1,2 seconde :p
Verder idd snell rondjes, komend weekend zullen we zien op de Italianen enzo weer vooruitgang hebben geboekt!
 
Mol said:
Das 1,2 seconde :p
Verder idd snell rondjes, komend weekend zullen we zien op de Italianen enzo weer vooruitgang hebben geboekt!

En geloof mij...dat 1,2 seconde echt een hele hoop is, dat is ruim 10 meter wat je per rondje pakt...maar dan nog is het een nette rondetijd hoor Scotty :)
 
Pronk said:
En geloof mij...dat 1,2 seconde echt een hele hoop is, dat is ruim 10 meter wat je per rondje pakt...maar dan nog is het een nette rondetijd hoor Scotty :)
SORRY:)

VERKEERD GEREKEND, :*

tjah het is een hoop.

maar die mannen rijden wel wat vaker dan dat wij rijden(NL,belg)

en zitte met wat andere materiaal,en techniek!

mijn scooter draaide echt slecht @ spa :'(

ga straks kijke wat het is
 
idd, 1,2sec rij je er niet zomaar af, maar in dit geval reed ik wel op kop
je weet wat er gebeurd als er een "haas" voor je zit waar je de jacht kan op inzetten, je ziet werkelijk je eigen rondetijden dalen
 
S#54 said:
idd, 1,2sec rij je er niet zomaar af, maar in dit geval reed ik wel op kop
je weet wat er gebeurd als er een "haas" voor je zit waar je de jacht kan op inzetten, je ziet werkelijk je eigen rondetijden dalen


ik heb trouwens eens in me datalogger gekeken,

en nu zag ik dat ik in de promo vario race 1ste reeks juist me snelste ronde had gerede,dus ging steeds sneller!

maar toen kwam me stuur los.dus alles gaar :|

en moest met krom stuur 2de reeks rijden en kapote kap helemaal vast getaped haha
 
ThundeRRacing said:
ik heb trouwens eens in me datalogger gekeken,

en nu zag ik dat ik in de promo vario race 1ste reeks juist me snelste ronde had gerede,dus ging steeds sneller!

maar toen kwam me stuur los.dus alles gaar :|

en moest met krom stuur 2de reeks rijden en kapote kap helemaal vast getaped haha

:| als je goed naar de tijden had gekeken zou je gezien hebben dat de meesten hun snelste ronde in de eerste reeks was, zou het niet meer met de temperatuur te maken hebben gehad :L m'n weerstation loog er nochthans niet om, de 2e reeks was het 6° warmer dan de 1e -:-
 
S#54 said:
:| als je goed naar de tijden had gekeken zou je gezien hebben dat de meesten hun snelste ronde in de eerste reeks was, zou het niet meer met de temperatuur te maken hebben gehad :L m'n weerstation loog er nochthans niet om, de 2e reeks was het 6° warmer dan de 1e -:-

kan zeker aan de temp liggen,
maar ik reed ook sneller!

vanwege dat me kap gebroke was en er maar vast op getaped zat :*
 
ThundeRRacing said:
scooty je snelste tijd ligt neit ver van
Het record van de ronde van de 2001 editie werd behaald door de Japanse piloot Toshimasa KISHIDA met 49'654''.
scotty:50.881

0.8 sec ongeveer
Kervin Bos op de zaterdag als snelste Nederlander met 50.187 en Rocco Ripepi (winnaar vorig jaar) snelste met 49.469 dus genoeg werk aan de winkel nog :D
 
Back
Top