Meetin 21 dec. Enschede op rutbeek gaat door!!!!

Status
Not open for further replies.
Waarom Gaat ie nou Nie Door dan:( het Is droog Weer Alleen Klote Wind :S Dat moet onze Pret toch nie Tegem houden ofwel dan Jongens?????:D
nou ik ga wel ieder geval langs kijken of er dan wat luitjes zijn Laterrzzzzzz ;)
 
Originally posted by Roggezzz
Waarom Gaat ie nou Nie Door dan:( het Is droog Weer Alleen Klote Wind :S Dat moet onze Pret toch nie Tegem houden ofwel dan Jongens?????:D
nou ik ga wel ieder geval langs kijken of er dan wat luitjes zijn Laterrzzzzzz ;)



nou wil niet lullig doen maar droog??

ik weet niet waar je woont maar volgens mij regent het nogal dus.
 
hmm nou hiero rgent het de heledag al.
toen ik vnamorguh wakker werdt hoorde ik het al kletsen toen zag i kde bui al hangen.
maar van8 om 4 uur was het droog.

toch nisk aan nu scooterhelemaal weer smerig en zeik nat kom je aan enzo
 
Jah het regende hier ook wel om 10 uur ofzo maar Het is nu al meer dan anderhalf uur droog Maar jah ik zie wel wie er is en wie niet :D
 
Originally posted by terror-hardcore
hmm nou hiero rgent het de heledag al.
toen ik vnamorguh wakker werdt hoorde ik het al kletsen toen zag i kde bui al hangen.
maar van8 om 4 uur was het droog.

toch nisk aan nu scooterhelemaal weer smerig en zeik nat kom je aan enzo

Daar ben ik eht helemaal mee eens. Ik wil zorgen dat er een goede meeting komt waar je hard kunt rijden niet dat je moet uitkijkend at je weg glijd met dit natte weer we zijn er al lang heen geweest en het is daar echt kut. En de meeste mensen die willen juist dat hij word verzet je gaat toch nietmet dit weer helemaal naar een meeting toe met een aanhanger? Daarom hebben wij hem verzet!!
 
Ik en een kamaraad riujden er nog wel effe langs om 2 uur Zal altijd wel een paar zijn die komen Uit ervaring Gesproken (A)
nou Laterzzz dan he :D
 
Originally posted by tenbrey
Organiseer jij toch wat jongen!
Er is tenminste nog iemand die het initiatief neemt om wat te organiseren.

Als hij wat zal organiseren zal het wel goed gebeuren met vergunningen dat het allemaal legaal is. Want een illegale meeting kan iedereen organiseren.
 
Originally posted by Arnie
Als hij wat zal organiseren zal het wel goed gebeuren met vergunningen dat het allemaal legaal is. Want een illegale meeting kan iedereen organiseren.

En ik heb ook wel geslaagde illegale meeting op me naam staan :)
Wacht maar tot de zomer!! Dan zul je wat moois zien!
 
ik ga dnek nie.
als ik nu naar buiten kijk waait het veel en veel te hard.
je weet nie wat een rukwind alemaal met je doet op een scooter.
als ik zie oe de bomen hiero helemaal heen en weer swiepen waait het aardig hard.

maar wie weet schijnt de zon zo nog wel en is het 30 graden je weet maar nooit.
 
Hopelijk wordt die brief van je wat zinvoller dan je reply's hier.
En als je hier een beetje goed leest zie je dat er al een groepje bezig is om een legale meeting hier inde buurt te houden.

Maar om ontopic te blijven.
Ik zal niet komen met dit weer.
 
ligt eraan of mark hier langs komt....
we gaan waarschijnlijk wel ff kijken... anders een cafetaria meeting ?? ipv mac meeting ?? :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top