This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Wheely Day (Zeeland) maandag 31 mei

maar wat word er verstaan onder wheely day ? motors ofzo die showen .....ik ben er zowiezo met nog een paar mate
 
ik kom ook als ik dan al wakker ben
hopen op mooi weer8)
 
Last edited:
Ik kan natuurlijk niet achterblijven aangezien het maar een kmtje of 15 is.

Ga je ook Inne?
 
Last edited:
Nou jongens / meisjes...

Als het morgen zulk weer is als vandaag ben ik niet van de partij (ik weet dat ik een watje ben )
 
Ben er net van terug. Was echt tof, de amateurs waren niet zoo heeeeel boeiend, alleen zon groene was echt super mooi. AvZ-stuntteam was ook wel tof, vooral de stunt met de 2 dames erbij.

Carmicheal was echt geweldig damn die gozer kan rijden, en laat het er ook nog eens flink makkelijk uitzien.

Trial was ook erg gaaf gedaan, haha werden nog een stel turken ofzo gevraagd of ze mee wilden helpen bij wat stunts, rijdt die gozer over hun benen heen als finale-stunt. Een van die jongens helemaal bang en meteen weg lopen.

Daarna nog even tijdje motoren wezen kijken, maat van me heeft er allerlei foto's van gemaakt zal eens zien of ik er wat kan krijgen. Stond een supermooie Soes, de helft verchroomd/gepolijst, ding was gewoon af! Prachtig.

Enige wat ik minder vond was dat een pilsje 2,50 kostte, en dat er niets bij het cafetaria te krijgen was van drinken (had dr een kwartier in de rij gestaan). En dat ik me weer moest schamen voor de scooterrijders, jezus wat een stel kneuzen rijden er weer rond :X
 
Ik ben er ook net van terug.. Rubber tot op mijn shirt .. Was wel tof.. Stonden idd een paar hele leuke motors waaronder idd een suzuki met dubbele wave schijf voor etc. En een chave streetfighter.. Die groene kawa was ook leuk, zeker toen hij zijn motor om liet vallen aan het eind van de baan
 
Ow dat heb ik niet meer gezien, dr was een dubbelprogramma en ik heb de ochtendshows gezien, kon je tenminste nog wat zien, daarna was het flink dringen voor een goeie plek.
 
Quote van iemand van het motor-forum

//Idd, was echt tof om te zien. Goeie shows en prachtig weer.. even een paar druppeltjes maar dat was zo weer voorbij. Ook het niveau van de "amateurs" was goed, vooral die met die scooter, dat was echt geweldig!

Arian heeft ook duidelijk bijgeleerd tov een paar jaar geleden, toppie! //

Was dat st.net stuntteam?
 
Was idd wel leuk te zien hoe die Carmicheal zijn motor beheerste .
Die kawa was idd wel gaaf en die soes moet dubbele wave schijf en gepolijst frame was ook gaaf .
Verder bijna allemaal standaart motoren.
Was ook wel leuk om te zien dat die ene gast met kawa geintemideert werd door groepje uit publiek, en toen zn motor viel zonder schade , en hij uit frustratie ff zn bandje volaan opbrande tot in zn 6t gear Had erik geluk dat ik jas aan had waar hij 8ter kan schuiloen want warm rubber in je nek is niet lekker
Kortom was wel een leuk dagje
 
PsychoDude_666 said:
En dat ik me weer moest schamen voor de scooterrijders, jezus wat een stel kneuzen rijden er weer rond :X

Offtopic: En bedankt... Ik was achterop bij een Guy (rood met witte phantom en cross-stuurtje).

Ontopic: Ik vond alleen carmicheal wel vet maar de rest was een beetje eentonig.