ProjectRox said:Wat ik me nou wele s afvraag is:
Sommige mensen doen hun wheelies meer op vermogend an op techniek. Dus zeg maar de scooter zwaarder opvoeren met ene 70cc. Nu trek je makkelijker op en gooi je de voorkant makkelijker omhoog. Maar je gas reactie is wel veller waardoor je sneller achteruit zou kunnen donderen. Maar ik weet niet of ieder daar zen eigen mening over heeft maar wat is makkelijker om te wheelien?
Want hoor ook regelmatig van jah mijntes gaat er te hard voor waardoor ik zo achterover donder. Want heb hier nog een malossi replica liggen voor een slider en ik zit er soms best wel es over te denken om die er onder te gooien... Misschien wat een domme vraga maar ben ebst wel benieuwd...
ProjectRox said:Zie nog wel es wat ik doe dan. Te zware setup nou ook weer niet. Maar als ie wat meer opgefokt is is altijd wat makkelijker lijkt mij.. Maar dan met gasreactie net weer te. Maar dat lijkt me ene kwestie van hoe je het gewent bent dan...
Edit: Dus als ik mijn replica onde rmijn slider gooi met ene terugloopje en 12mm carb zou dat dus wel stukken makkelijker worden. Verder zit er hier nog een polini vario met koppeling in. Begin er toch wel over te denken om die replica er onder te gooien dan.
Laurens. said:zolang je jezelf maar aanleerd je achterrem te pakken als je te ver gaat KAN het wel met een snelle scooter..
maar met een 20 pk setup zie ik iemand nog niet 1,2,3 lange one handers doen ofzo...