Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
uuh :P je kant ze op video.google.com uploaden, alleen dat duurt een dag oid voordat het online staat.... en www.rapidshare.de en yourfilehost, youtube, ect.

@marvinaerox: ik heb geen foto gemaakt, maar mijn band is gewoon van mijn velg af, niet veel bijzonders...

Nee valt wel mee hoor .. kan nu ook 'te' ver naar achteren zeg maar, zodat ik langzaam wheelie .. gaat heel goed nu.

Langste tot nu toe is toch wel zo'n 250 meter rechte weg.

Wat ik me nou wele s afvraag is:

Sommige mensen doen hun wheelies meer op vermogend an op techniek. Dus zeg maar de scooter zwaarder opvoeren met ene 70cc. Nu trek je makkelijker op en gooi je de voorkant makkelijker omhoog. Maar je gas reactie is wel veller waardoor je sneller achteruit zou kunnen donderen. Maar ik weet niet of ieder daar zen eigen mening over heeft maar wat is makkelijker om te wheelien?

Want hoor ook regelmatig van jah mijntes gaat er te hard voor waardoor ik zo achterover donder. Want heb hier nog een malossi replica liggen voor een slider en ik zit er soms best wel es over te denken om die er onder te gooien... Misschien wat een domme vraga maar ben ebst wel benieuwd...

zolang je jezelf maar aanleerd je achterrem te pakken als je te ver gaat KAN het wel met een snelle scooter..
maar met een 20 pk setup zie ik iemand nog niet 1,2,3 lange one handers doen ofzo...

ProjectRox said:
Wat ik me nou wele s afvraag is:

Sommige mensen doen hun wheelies meer op vermogend an op techniek. Dus zeg maar de scooter zwaarder opvoeren met ene 70cc. Nu trek je makkelijker op en gooi je de voorkant makkelijker omhoog. Maar je gas reactie is wel veller waardoor je sneller achteruit zou kunnen donderen. Maar ik weet niet of ieder daar zen eigen mening over heeft maar wat is makkelijker om te wheelien?

Want hoor ook regelmatig van jah mijntes gaat er te hard voor waardoor ik zo achterover donder. Want heb hier nog een malossi replica liggen voor een slider en ik zit er soms best wel es over te denken om die er onder te gooien... Misschien wat een domme vraga maar ben ebst wel benieuwd...

Naast me wheelie zipje, heb ik een mhr speed rox.
Duidelijk wel wat sneller als je replica maar standaard setupje wheelied stuk fijner :)
Puur omdat je gecontroleerder alles kan uitvoeren.. Net als wat je zegt, je gasreactie neemt aanzienlijk toe en dat is (naar mijn mening) een nadeel om echt te stunten. Een lange normale wheelie maken daarintegen is wel leuk/makkelijk met 70cc.

Zie nog wel es wat ik doe dan. Te zware setup nou ook weer niet. Maar als ie wat meer opgefokt is is altijd wat makkelijker lijkt mij.. Maar dan met gasreactie net weer te. Maar dat lijkt me ene kwestie van hoe je het gewent bent dan...

Edit: Dus als ik mijn replica onde rmijn slider gooi met ene terugloopje en 12mm carb zou dat dus wel stukken makkelijker worden. Verder zit er hier nog een polini vario met koppeling in. Begin er toch wel over te denken om die replica er onder te gooien dan.

ProjectRox said:
Zie nog wel es wat ik doe dan. Te zware setup nou ook weer niet. Maar als ie wat meer opgefokt is is altijd wat makkelijker lijkt mij.. Maar dan met gasreactie net weer te. Maar dat lijkt me ene kwestie van hoe je het gewent bent dan...

Edit: Dus als ik mijn replica onde rmijn slider gooi met ene terugloopje en 12mm carb zou dat dus wel stukken makkelijker worden. Verder zit er hier nog een polini vario met koppeling in. Begin er toch wel over te denken om die replica er onder te gooien dan.

ik denk dat je replica nog een beetje te fel is... niet dat ik ervaring heb met alu cilinders ofzo... maar mij lijkt et niet gecontroleerd wheelien...

hier rijden we bijna allemaal met DR 70 of iets in de trend, met standaard uitlaat... zo heb je toch lekker wat koppel maar toch blijft het rijden op je achterwiel hetzelfde gevoel hebben als een std setup...

Laurens. said:
zolang je jezelf maar aanleerd je achterrem te pakken als je te ver gaat KAN het wel met een snelle scooter..
maar met een 20 pk setup zie ik iemand nog niet 1,2,3 lange one handers doen ofzo...

ja idd..
ik laat dus echt niet graag me hand los tijdens een wheelie op me rox..
dit gewoon omdat het mij te hard gaat en dan te link word..tevens rijd ik op een vet harde achterband dus slingeren doet ie dan ook lekker..( en ik heb zon stom stuur erop wat niet chill is voor one handed wheelies.)

geef mij maar een std slider die goed rijd:P..of natuurlijk zoals sebas zegt met een dr 70 ofzo..

maaaaaaar...alles went he..dus als ik binnenkort ff oefen @ rox komen er miss ook wel leuk trucjes naar voren..

x
Laurens

Ik rijd gewoon standaard, met sito+ onbegrenst.... komt makkelijk omhoog hor.. hij is soms zelfs te fel 8P maja dat ligt meer aan me afstelling van vario+koppeling denks...

Deze week word mijn slider beter afgestelt als het goed is. Als mijn koppel me dan nog niet bevalt pleur ik er een 17,5 onder en tjah dan weer eens zien.

Dan hou ik die replica achterwegen. Momenteel is mijn setup:
DR50
Polini Vario
Polini Koppeling
Gianelli GSP terugloop uitlaat.

Rijd wel lkkr alleen een dipje in het begin. Word dus deze week opgelost als het goed is....

Je moet t gewoon niet te moeilijk maken... gooi der wat lichtere rollers in en kut wat met je koppeling en hij boekt heus wel... hij mag best lekker toeren maken met stunten...

Ik ga nu ff nieuwe pakkingen halen want elke x men kvs bijvullen werkt ook niet :+

Status
Not open for further replies.
Back