Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
10 x meer snelheid dan ik :rolleyes:
ik dacht dat jij erbij was dat zo een jongen op ze bmx toen langzamer reed als ik, maar wel 4 x zo hoog kwam.

ik overdreef wel met die 8 meter, maar hij gaat echt niet veel harder als mij met het aan komen rijden, hij weet gewoon hoe die air moet maken.

pushen heet t met skateboarden :P weet niet hoe t met fietsen zit... maar dus zelfde idee als inveren met crosser voordat je de schans opgaat en uit veren wanneer je gaat vliegen... dan kan je zelfs met lage snelheid hoog komen..

vette theorie hier vanuit men bedje 8P

klopt wel.. we waren afgelopen zondag hierzo op de fietscross baan bezig met een stell fourcrossers/street bikers.. 1ntje haalde een jump steeds niet terwijl die er met een debiele snelheid aan kwam, terwijl de andere een stuk langzamer maar toch een stuk hoger ging en de jump met gemak haalde..
Das een slag die je te pakken moet hebben, net zoals hoog bunnyhoppen (:|)

WheeleX said:
pushen heet t met skateboarden :P weet niet hoe t met fietsen zit... maar dus zelfde idee als inveren met crosser voordat je de schans opgaat en uit veren wanneer je gaat vliegen... dan kan je zelfs met lage snelheid hoog komen..

vette theorie hier vanuit men bedje 8P

juist zo werkt et met fietsen ook. Het lukte mij zelfs met mtb 3 meter hoog te komen, met aanloop van 6 meter en een schans van 80 cm ofzo.

alleen brak de achteras met neerkomen :')

en hoe heet dat nr nou van de intro van de site van sl freestyle 8P. Als we nu toch ebzig zijn :P.

Heb eidnelijks leren over stappen van de knie naar staand. Krijg ik nu aardig onder controle. Ook met 1 voet op de buddy lukt steeds wat beter :). De rest van de stutn word ook allemaal wat makkelijker. Alleen nog steeds geen bochten :S

Ej stuntn00b...

wij... ik michel en paar ( of allemaal? weet niet wie er kunnen en zin hebben.. ) van ES zijn van plan zondag te meeten... maar weet niet of jullie ook zin/tijd hebben? zo ja komen we wss ( als het lukt met vervoer etc bij die gasten ) naar zoetermeer... want daar is toch wat meer "straat" waar we kunnen reezzen met ze alle :W :P

edit: en wie er nog meer zin hebbe natuuk :rolleyes: maken er gewoon een meeting van dan 8P :P

Die hond
king.gif

Status
Not open for further replies.
Back