Wheelie filmpje/pictures topic

Status
Not open for further replies.
ja zeker, ook al had ik 550cc meer, khield jullie niet bij in de bochten hoor :O Maja, khad ook wel zachte banden, en met al dat zand daar durfde ik er niet op te vertrouwen dat ik grip hield :P

Maar was alsnog leuk om er een beetje achteraan te boeken, en jullie te zien battelen... alhoewel Sebas tog wel erg duidelijk het hardst ging ;)

Tom, ik moet eerlijk zeggen, sebas reed egt veeeel schuiner door de bocht dan jij, en dat zag jij ook toen je in de binnenbocht f*cking hard gevlamt werd ;)

sebas rijd als een mongool :# :*
reezen door amersfoort deed wel hard toen :P

Zondag zoetermeer met zen alle? moet er nou toch eens van komen of n00h

E.Stuntin_Sebas said:
ach... zoveel harder liep ie nou ook weer niet :P.... je rijdt gewoon als een oud wijf!!!:*

tis dat ik er niet was...ik rijd veeeeeeeeeeeeeel beter dan sebas uiteraard..
laat dat duidelijk zijn:P..

haha mja balen..ik heb dus heel wat gemist daaro:(
volgende keer beter in zoetermeer :W

xje

Laurens

godverdomme wat vet man, vind dat zo erg niet normaal, ik had echt al zoveel moeite met 1 meter hoog springen :? hun doen het gewoon even 8 meter + frontflip ofzo.

8 meter minus een sprong van 3 meter hoog.... jouw snelheid x 10 keer :P... dan kom jij ook een heel eind hoor lief :D

echt lijp die shit... heb thuis echt veel bmx films liggen :W echt wijs die dingen altijd...

ik vraag me alleen af hoe lang ze wel niet bezig zijn met 1 zon sprong te maken... als je al weet wat er bij 1 zon ding komt kijken, kan je nagaan een hele tuin vol :P:)

Status
Not open for further replies.
Back