Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
hahaha idd, tim (zipsjezer) je bent gefopt door de hedendaagse fotobewerkings technieken!!

ik had ze ook al op DSF gezien, maar ook hier zal ik het zeggen!! erg mooie en wijze foto's :)

Vet hor! :W

Ik heb gister me band opgepompt, en hij is nog steeds hard :+ als t nou ff droger word ff rondje rijden... te lang geleden weer...

k heb eerlijk gezegt niet echt gelet op de kleren..
maar, bij ons heb iedereen ook een zelfde vest aan 8-)
+ dat zwart nogal een veel voorkomend simpel kleurtje is
mja dat terzijde dan, gwn wel vet verder.

hallo mag ik nog een paar tips voor wheelie te doen aub , ik heb een booster met gianelli en 17.5 carbu
ik kan al met de achterrem werken op de fiets :D
maar krijg mijn brommer niet echt goed van de grond ( niet hoog genoeg ) tips voor hoe ik hem omhoog moet krijgen aub
greetz en alvast bedankt

het beste kan je vet slappe trekveren in je koppeling hebben, dat ie laag in toeren gewoon vertrekt. en dan op het moment dat ie begint te trekken aan het stuur rukken en achterover hangen..

het beste kan je vet slappe trekveren in je koppeling hebben, dat ie laag in toeren gewoon vertrekt. en dan op het moment dat ie begint te trekken aan het stuur rukken en achterover hangen..

of hij komt dan in het begin helemaal niet meer van zijn plek....dit is echt de domste oplossing die ik ooit gehoord heb om beter te leren wheelien:7

je moet je scooter gewoon GOED afstellen, zodat hij overal lekker optrekt, geen rare dingen, gewoon normaal.... en dan moet je gewoon lomp aan je stuur trekken en je timing goed hebben (trekken op het moment dat je scooter daadwerkelijk reageerd op het gas)

Thats it...

lukt bovenstaande nog niet kan je ook voorop je buddyseat gaan zitten, en tijdens de ruk aan het stuur je gewicht volop naar achteraan verplaatsen zodat je tijdens het begin van de wheelie achterop je buddy zit. met de juiste timing helpt dit ook erg (doe ditzelfde nog steeds, maar dan alleen om hem op hogere snelheid omhoog te trekken). probeer het dus echt vanuit stilstand, dan gas geven, en trekken op het moment dat ie de meeste kracht heeft.

Tikje op het zadel, keer ana je stuur trekken en gas geven. Deze dingen op het goeie moment doen en je hebt er geen moeite meer mee. Teminste zo doe ik het.

Joris : ik vraag gewoon tips voor hem omhoog te krijgen en ik vind hier goede hulp maar waarom zit je er zo over te zeiken :S ik wil het gewoon ook kunnen
iedereen al bedankt

Joris : ik vraag gewoon tips voor hem omhoog te krijgen en ik vind hier goede hulp maar waarom zit je er zo over te zeiken :S ik wil het gewoon ook kunnen
iedereen al bedankt

loop niet zo te mekken.. als je je afvraagt waarom anderen zitten te 'zeiken'.. kijk eens rond in topics die al bestaan, en waar het antwoord al wordt gegeven.. dit is een topic voor wheelie filmpjes en foto's

haha:P dat doe ik em niet snel na...

*of hij komt net van een looping jump met 3 schroeven neer*

@ Laurens.: je bent verder heel lief:) je mag weer terug komen lopen hoor!!! :)

Status
Not open for further replies.
Back