Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
kan het al goed met de fiets hoor :d
Ik wist gewoon niet waar ik die pagina kan vinden want heb er al naar gezocht hoor
sry mannen

kan het al goed met de fiets hoor :d
Ik wist gewoon niet waar ik die pagina kan vinden want heb er al naar gezocht hoor
sry mannen

blinde aap!! heb je nog nooit naar de eerste regel van de eerste post gekeken?

en dan zegt iemand, lees het topic maar door... dus er is niet 1 pagina waar alles staat samengevat.... mocht je dat bedoelen...:L

en als je het op de fiets KAN zou je ook moeten snappen dat je geen vermogen nodig hebt maar skills...

en duh dat het op een fiets makkelijk is, op een scooter is een normale wheely ook niet zo heel lastig, in theorie zelfs makkelijker.

nee dat bedoel ik niet heb er al avonden zitte op zoeken overal op elke pagina ;) en al in veel topics
greeeeetzzzzzzz en al bedankt

Laat ik het eens vertellen hoe ik het geleerd heb:

Wheelie bouwen op fiets en veel oefenen. Toen achterrem geleerd te gebruiken. Op het laatst ga je steeds harder maar hoe meer je oefent hoe hoger je die fiets gooit tot je het goeie punt hebt, en hoe makkelijker je de fiets omhoog krijgt.

Begin je dan op de scooter dan heb je het begin al omdat je op de fiets hebt geoefent. Je weet hoe je het moet doen. Maar zoals in het begin met de fiets heb je het punt te laag. Hoe vaker je oefent hoe makkelijker je hem op het goeie punt houd en hem omhoog krijgt.

Gewoon dooroefenen en je krijgt het wel door. Gewoon eerst de scooter goed omhoog zien te krijgen en de balans vinden dan met andere dingen beginnen....

En waarom wil je het zo graag kunnen als je niet eens zonder onze hulp een wheelie kan maken... als je een beetje wilt leren stunten moet je vooral niet 100 duizendmiljoen x gaan vragen hoe het nou eigenlijik ongeveer moet... je moet het jezelf aanleren...

Werd helemaal beinvloed door stel klasgenoten op de fiets :P. En maar goed ook anders deed ik wheelies zonder achterrem op men scoot 8P. Met de fiets rende ik er vaak achteraan totdat ik men achterrem leerde kennen :)

Ziet er leuk uit :P. Moet ook ff camera regelen met die kwaliteit...

En als ik men gas los laat lijkt het wel of men scoter automatische al beetje afremt. Maar men remmen blijven niet hangen... Best wel irritant als je coaters wilt maken..

gebruik mijn achterrem niet tot nauwelijks op me fiets

Dat is op een scooter wel de bedoeling, zo leer je het verkeerd aan. Dan ga je steeds harder, maar ellenlange wheelies kun je zonder achterrem eigenlijk onmogelijk maken (de gevorderden hier uitgezonderd)

Status
Not open for further replies.
Back