Meestal origineel jaa, soms met 70 + std. uitlaat (net als mij), of alleen een terugloopje ofzo .. Voor wheelies hoef je écht geen snelle setup te hebben.
OMG te fout 8P. Die zocht ik al eens maar kon em niet vinden .
En tjah stoppies... op sommige punten wil het maar andere punten schuift heeel vaak men voorwiel door :X . Dus tjah dat word moeilijk. Oefen eerst fijn die cirkels door.
En voor het stunten hoef je idd niet ene zware setup te hebben. Je kan jezelf makkelijker corrigeren op sommige fouten dan maar als je eenmaal door hebt hoe je de scooter omhoog kan halen stelt het niks meer voor.
Ik rij helemaal orgineel. Alelen een standaard imitatie uitlaat zonder catalysator en een polini vario en koppeling. Die zaten er al in toen ik em kocht. En geen begrenzers meer.
Mijn band liep dus iedere x langzaam leeg. Maar gisteren was het gewoon het toppunt.... Hij was binnen 1 uur weer leeg! Nou jah dat vond ik dus niet leuk. Dus ik heb me ff uitgeleeft met een burnout. Het verbaasde mij hoe snel dat ding kapot was! Die band was gewoon echt lek en kon der 10 keer niks meer mee!
Oh jah men remlicht gata branden omdat men remhendel blijft hangen maar druk de achterrem niet in En het is mobiel kwaliteit srry. http://www.youtube.com/watch?v=IYfmxmtcOMc
En dankjewel rush racer voor die mooie velg en band MET profiel :O.
Rush racer heeft deel 2 van het filmpje waar ineens men band inzakt en waar ik wat dom op sta te schreeuwen 8P