Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
Ik doe ff niet meer mee.. Komende weken niet... Ben serieus hard gevallen...

Wou gaan scrapen maar door een of ander manier ging het niet goed. Viel van de scooter en had em nog vast. Wou eerst naar rechts vallen maar hij viel dus naar links... Gevolg: Voet er onder en je weet wel die zijstandaard van buzetti heeft een uitstekend deel er aan om em uit te klappen. Die doorboorde mijn voet dus...

Gat ter grote van een euro dus... Zit nu in gips omdat ze hem niet helemaal dicht konden hechten en de hechtingen op spanning stonden... Heb ook nog vies hard geluk gehad want scheelde niet veel of pees was doormidden...

ah das klote, ben een keer hard met men knie op dat puntje gekomen, t bleef maar bloeden:P

sterkte en volgende keer uitkijken::)

k heb de fiets helemaal onder die knie... al vanaf vroeger
hahaha ut blijft leuk hele dorp doorfietsen op je 8ter wiel
bochten en drempels enzoo wel grappig

8ter rem 100% onder de knie, en wheelyen zonder te trappen wil ook al
wel aardig lukken gewooon als je vaart hebt stoppen met trappen
en gewoon je vinger op de 8ter rem en af en toe klein beetje remmen

maar als je dan van de fiets op de scooter stapt is dat weer een wereld van verschil.
bij de scooter ligt het vrije punt zeg maar veel hoger, majaa als je maar lang genoeg oefent:)

in dit weer stoppies oefenen is niet echt super iig :rolleyes:

mja ik wil ook op 1ste page !!

3y2wcqp.jpg

2e2p62t.jpg

doei

die bcd kapjes komen nog van mijn sprinter af :W

Hoe ik viel deed niet zeer maar de scooter viel daarna bovenop mij en dat deed mij wel zeer 8P. Als ik dat ding los had gelaten was het wel goedgekomen.... Maar jah is niet anders is gebeurt. Zal eerst maar weer eens herstellen...

Maar jah, dat gasjes van 14 niet best! Kan er idd wat aardig van :P

Ik snap niet hoe jullie die achter rem kunne gebruiken, ik moet toch echt beide handen om me stuur houden omdat die anders gelijk weer naar benede flikkert, en als ik 1 hand loslaat dan ben ik bang dat me stuur scheef gaat,..
Zit ik dan zelf niet hoog genoeg ofso? Het is ook echt maar wheelie van een meter of 3 ofso :&

haha... je hoeft toch ook niet met 2 handen aan je achterrem gaan zitte trekke?? :+ als je je wijs- en middelvinger op je achterrem legt... dan heb ik er nog steeds 3 over aan mijn linkerhand om mijn stuur vast te houden... en als je op je balanspunt zit heb je niet eens handen nodig om te blijven zitten... ik zit op mijn kont en niet op mn handen :P

die aaron carlton is wel kenker ziek man :X...

is mie vet als je dat uberhaupt kan, laat staan als je nog maar 14 bent 8P :#

haha... je hoeft toch ook niet met 2 handen aan je achterrem gaan zitte trekke?? :+ als je je wijs- en middelvinger op je achterrem legt... dan heb ik er nog steeds 3 over aan mijn linkerhand om mijn stuur vast te houden... en als je op je balanspunt zit heb je niet eens handen nodig om te blijven zitten... ik zit op mijn kont en niet op mn handen :P

ik pink+ring+middelvingers@ remhendel
en duim en wijsvinger@stuur :rolleyes:
en me hand laat niet los:+

Ik alleen mijn wijs en middelvinger. Heb ik genoeg aan :P. Maar ieder zijn manier. Maar om je hele hand er op te houden... Op die 2 vingers zitten ook de grip dignetjes op men handschoenen. Weet niet hoe ik ze anders moet noemen :P

in het begin deed ik altijd alle vier mijn vingers op mijn achterrem en alleen mijn duim aan het stuur... dat was meer omdat mn achterrem niet goed was en extra zekerheid wou dat ik niet achterover wou gaan... langzamerhand zijn dat 2 vingers geworden :D

@freddan: echt super mooie foto!!! echt tof! :D8)

in het begin deed ik altijd alle vier mijn vingers op mijn achterrem en alleen mijn duim aan het stuur... dat was meer omdat mn achterrem niet goed was en extra zekerheid wou dat ik niet achterover wou gaan... langzamerhand zijn dat 2 vingers geworden :D

@freddan: echt super mooie foto!!! echt tof! :D8)

Hijs zweeds dus snapt NL niet echt :P

Nice pic freddan :) talk to ya @ msn :+

Men voet gaat de goeie kant op. Plekje was zo goed als dicht alleen moet ik het nog rustig aan doen anders is ie straks weer open.... Dus nog ff 4 dagen rustig aan en niks doen dan weer zien. En dan gaat het weer de goeie kant op.

En dan zal ik mijn zijstandaard ff tjoenen :P. Gaat er voorlopig ff af denk...

1 vinger aan de rem en wat sebas zei over slechte achterrem heb ik ook ervaren dan knijp je dus je hendel tegen je vingers aan maar je remt niet :p

Men voet gaat de goeie kant op. Plekje was zo goed als dicht alleen moet ik het nog rustig aan doen anders is ie straks weer open.... Dus nog ff 4 dagen rustig aan en niks doen dan weer zien. En dan gaat het weer de goeie kant op.

En dan zal ik mijn zijstandaard ff tjoenen :P. Gaat er voorlopig ff af denk...

wrm dan? is zonder "stoerder" of is je standaard gewoon kaduuk

Status
Not open for further replies.
Back