Zitten erg vette foto's bij! Vroeg mij laastens al af, is beetje rustig aan jullie kant kwa foto's en filmpjes etc .
Scooters zijn ook netjes vooral de slider vind ik erg mooi. Hangt daar trouwens nog steeds een verti blok op? Of hebben jullie zelf wat gebeunt voor remklauw ophanging?
Ik heb laastens weer op de slider van men maat gereden en wheelies geen probleem moet alleen even staan etc weer wat beter leren
we rijden gewoon allebei nog met een vertikaal bok. we hebben zelf een remklauw ophanging gemaakt
maar dat er laatste tijd geen filmpjes zijn komt omdat de videocamera op de eerste sprint meeting uit het raam van de auto was gevallen, dus die is btje dood....
Vette foto's sebas! als ik weer is bij je ben wil ik zeker weer ff op je scoot rijden
Zo gaat al lekker marty! Nice! Ik heb er eerlijk gezegt nog geen behoefte aan om te stunten met me motor... Vind het al superleuk om normaal te rijden... Binnekort als wat meer tijd heb wil ik toch echt even een leuke plek zoeken om knee downs te maken
sebas je doet het weer
hier een filmpe van mij en me vrienden
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=upOjrjJomLA"]YouTube - Bladel Stuntin - Scooter Freestyle[/ame]
je zag ons nog wegrijden tog? ik toeterde nog met de o zo dikke citroen c2
Pfeiffer was facking vet op het einde, dat heb je dan weer gemist volgens mij.
Nog een achterband kunnen regelen trouwens?