Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
ik oefen het af en toe weleens op mn slider die nu toch totall loss verklaard is, maar op de één of andere manier wil t nie eens in de buurt komen van een echte wheelie :S

het omhoog krijgen gaat best, maar zodra hij op een bepaald punt is, laat ik automatisch het gas los en dat krijg ik maar niet uit mn hoofd :D

slidertje is op t moment puur bedoelt om af te trappen, dus zou ik het hier graag op leren, maar heb niet bepaald een idee hoe ik verder kom dan alleen omhoog en paar keer gas geven..

tips & tricks iemand??

grtz Ken

Gewoon door oefenen. In het begin zit je niet op je dooie punt. Ben je bang en denk je te snel dat je al te hoog zit. Had ik ook last van op de fiets en later ook op de scooter. Gewoon door oefenen en steeds ietjes hoger proberen. Op het laatst gooi je je scooter vanzelf hoger. Ook erg belangrijk dat je je achterrem gebruikt! Ga je te ver tik je die een keer in.

zo dat filmpje met die zip die boven aan staat doet het goed,en dat nadere filmpje met die zip ook:)
Het is trouwens tog wel mijn favoriete scooter :P

Ik kreeg mijn aerox op zijn top (80-90km/h) ook nog omhoog hor.. gewoon omhoog springen en dan met je voeten achterop gaan staan zodat je extra gewicht naar achter heb en omhoog met die handel..

Dan is het dus seatstander wheelie maarja is ook leuk :#

Vond de wheelie met mijn knie op het zadel en andere voet in de wheeliebar altijd het leukste om te doen...

En ik heb nog nooit op een echte sprinter gereden dus weet ook niet tot hoe hard je die nog op het achterwiel krijgt :P.

Ik heb nooit echt snelle wheelies gedaan. Bij mij altijd gewoon balans wheelies....

ik heb nog wat foto's van vorige week zondag op Streetfighterday...

hoi

Foto's van onze easy stuntin stand:
IMG_5385Medium.jpg

IMG_5386Medium.jpg

scooter stunt show by us:
IMG_5440Medium.jpg

IMG_5441Medium.jpg

IMG_5445Medium.jpg

IMG_5449Medium.jpg

IMG_5451Medium.jpg

IMG_5453Medium.jpg

IMG_5462Medium.jpg

IMG_5466Medium.jpg

IMG_5478Medium.jpg

IMG_5481Medium.jpg

IMG_5485Medium.jpg

IMG_5494Medium.jpg

IMG_5498Medium.jpg

IMG_5507Medium.jpg

IMG_5513Medium.jpg

IMG_5515Medium.jpg

IMG_5517Medium.jpg

IMG_5520Medium.jpg

IMG_5549Medium.jpg

IMG_5555Medium.jpg

IMG_5558Medium.jpg

IMG_5559Medium.jpg

IMG_5562Medium.jpg

IMG_5571Medium.jpg

IMG_5572Medium.jpg

IMG_5579Medium.jpg

IMG_5586Medium.jpg

IMG_5594Medium.jpg

IMG_5596Medium.jpg

IMG_5606Medium.jpg

IMG_5625Medium.jpg

zo dat waren de vetste van Easy Stuntin :D:D

Op mn snorzip kon ik altijd van 40km/h naar stapvoets en weer terug naar 40. (of er tussen door ff afstappen er weer opstappen op 1 wiel). Zag de mensen raar kijken als je voor het stoplicht op 1 wiel wacht :)

boven de 50 vind ik het lijp worden

Toen mijn slider nog geen wheeliebar had , stond ik wel naast dat ding trok hem omhoog rende er achteraan en sprong er op :P. Dan kijken ze je ook erg raar aan.

ik probeer nu ook wel eens een wheelie met mn ark ( sport 50 , R , 17.5 , delta , speed control ) moet toch wel lukken denk ik :P vriend van me lukte t ermee , maar vondt t toch wel lastig omdat mn koppeling gaar pakte ( moet nog afstellen ) . Maar hoe krijgen jullie hem omhoog , heb al verschillende dingen gezien : opt zadel springer voordat de koppeling pakt , je gewicht van voor naar achter gooien , staan e.d.
Of is een ark gwn een lastige wheelie scooter ?

Status
Not open for further replies.
Back