Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
je zag ons nog wegrijden tog? ik toeterde nog met de o zo dikke citroen c2 ;)
Pfeiffer was facking vet op het einde, dat heb je dan weer gemist volgens mij.
Nog een achterband kunnen regelen trouwens?

haha ohja:P dat is ook zo! maar toen kwamen we idd net terug van mijn huis... ff een nieuw bandje om zn velg geplopt!! :) dus we konden weer volgas!! :)

[ame="http://youtube.com/watch?v=jpUkmTkr_1I&mode=user&search="]YouTube - Arie Tuono[/ame]

EDIT:
Ben ik niet(A) is iemand uit dorp;p

Last edited:
Ben er helemaaal uit :D..

Boek af en toe nog een wheelie op m'n zip, maar rij meestal in de auto..

Wist trouwens niet dat Amersfoort zo dichtbij is voor ons, hadden wel een keer langs Easy Stuntin kunnen gaan .. :D

Die is wel goed,

helaas zit ik hier met een zip die soms wat vermogen mist om een correctie op te vangen. Ik bind mn camera op t stuur en ga ff wat filmpjes maken/ brb

ik oefen het af en toe weleens op mn slider die nu toch totall loss verklaard is, maar op de één of andere manier wil t nie eens in de buurt komen van een echte wheelie :S

het omhoog krijgen gaat best, maar zodra hij op een bepaald punt is, laat ik automatisch het gas los en dat krijg ik maar niet uit mn hoofd :D

slidertje is op t moment puur bedoelt om af te trappen, dus zou ik het hier graag op leren, maar heb niet bepaald een idee hoe ik verder kom dan alleen omhoog en paar keer gas geven..

tips & tricks iemand??

grtz Ken

Status
Not open for further replies.
Back