Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
Dat doen de meeste. Remleiding splitsen. Maar ik vind het persoonlijk vetter als je er nog een 2de klauw bij maakt. En werkt ook nog een slagje beter. kwa switchen dan.

Jup zo kan het ook, ik heb het handremmetje op men voetrempomp aangesloten!

@ Wheelex: Mja als je je motor voorziet van een crashcage kan er al weinig essentieels kapot gaan!
Wat wel vaak kapot gaat zijn je clipons/stuur of koppeling/rem hendeltjes.. Mits je valt natuurlijk :P

Agja het is een keuze wat je voor je zelf maakt :)
Een motor netjes houden en lekker mee touren is ook heel gaaf!

Idd :# Heb 3 weken mijn rbw heb nog zat tijd om ooit te gaan stunten denks! :W Lijkt met ook zo vet om een supermotard te rijden... fucking hard crossen en vliegen enzo met zo'n ding...

Heb btw wel gevlogen met de cbr :P ging wat te hard over een bruggetje... :+

haha echt alex:P airborne!!!

ik was eergister btje stoppies aan het proberen, nah niet echt geprobeert, maar gewoon 1 keer mijn voorrem ff wat harder ingeknepen, ging echt makkelijk omhoog!! :D niet een bijzondere stoppie :) maar het was er wel 1!! :D

Sebas: Jaag dat idng kapot man :D. Het is je eerste motor. Laat je gaan en laat zien dat je een verslaving hebt. Geef er aan toe :P.

Ik werk me nog ff fijn 4 weekjes kapot en dan via men werk of stage ff iets moois regelen :D. En die gaat geen voorzichtig leven meer lijden dan :P

ja, dat is hetzelfde als je nu gewoon een paar honderd euro door de plee gaat spoelen...

nee ik jaag dat ding dus niet kapot, ik kijk wel wanneer ik ga beginnen!

ja, dat is hetzelfde als je nu gewoon een paar honderd euro door de plee gaat spoelen...

nee ik jaag dat ding dus niet kapot, ik kijk wel wanneer ik ga beginnen!

Idd geniet er eerst maar even van en leer m goed kennen :)

Sebas kom op msn? :P heb je lang niet gesproken :+

haha echt alex:P airborne!!!

ik was eergister btje stoppies aan het proberen, nah niet echt geprobeert, maar gewoon 1 keer mijn voorrem ff wat harder ingeknepen, ging echt makkelijk omhoog!! :D niet een bijzondere stoppie :) maar het was er wel 1!! :D

Hehe nice :D wat voor band heb jij erop liggen dan?
Meeste keren dat ik stoppie probeer gaat ie alleen maar glijden.. Keer tijd voor een supercorsa straks :p

fotos moet je uploaden bij www.tinypic.com
Om ze te posten moet je grote fotos tussen [ir] [ /ir] zetten, en kleinere fotos kunnen tussen

dus dan word het zoiets als:

kind kan de was doen ":)

Hehe nice :D wat voor band heb jij erop liggen dan?
Meeste keren dat ik stoppie probeer gaat ie alleen maar glijden.. Keer tijd voor een supercorsa straks :p

uuh... een bt 020 van bridgestone... ook niet de beste stoppieband denks :S

weet jij waar het gros van de stunters mee rijdt om te stoppien??

uuh... een bt 020 van bridgestone... ook niet de beste stoppieband denks :S

weet jij waar het gros van de stunters mee rijdt om te stoppien??

Supercorsa's!
At least that's what i've been told.. Rete veel grip, circuitboekers gebruike die ook veel volges mij

owh dat valt idd mee, 2 pollepels en hem er zelf opzetten :D
dan heb je voor 120 euro een goede voorband op je brommotor :W

kwaliteit is vrij kut, opgenomen vanaf me beeldscherm op me telefoon. Hijs nl dvd maar kzou me god niet weten hoe je dat moet omzetten in een kleiner bestand...

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=vTsl6e3bIDY"]YouTube - Sonic wheelie, & Sbo r'dam 07[/ame]

Status
Not open for further replies.
Back