Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
Mijne 1e stuntpics op de motor! :)
Eerste keer echt oefenen met stunten, erg mooie plek ook daar in almere!

*clickable*

p1030718.jpg

[ir]http://www.dsf-awards.nl/gallery/albums/automaxx-14-07-07/p1030722.jpg[/ir]
[ir]http://www.dsf-awards.nl/gallery/albums/automaxx-14-07-07/p1030721.jpg[/ir]
[ir]http://www.dsf-awards.nl/gallery/albums/automaxx-14-07-07/p1030713.jpg[/ir]

Had hem al meerdere keren over het BP gehad,
maar dan was het al snel uit reactie de achterrem te hard in drukken :P

Nog paar keer proberen en dan nail ik um wel! :P

wijs!! maar je zei eerst dat t bijna niet ging met 25 kw en std vertanding... hoe doe je het nu dan?? dan zou ik het misschien ook een keer kunnen proberen :D

gebruik je je handrem of voetrem?? :D

voetrem = achterrem ,? dus lijkt me logisch dat hij die gebruikt of hij moet het aangepast hebben<]

ja, en hoe wil je dan remmen als je met je voeten op het zadel staat (seatstander), of benen over het stuur (highchair) ?? :D:D

met je handrem dus :D

op zo'n stunt motor heb je 2 remmen op 1 systeem...

Hoeft niet perse. Sommigen alu lassen ook nog wel een ophanging op de brug voor een extra klauw. Dat is eigenlijks veel beter voro de druk. Alleen ben ik niet zo'n fan van alu lassen ivm met breken...

dus dan kan je ook niet 1 systeem maken, dan moet je je pomp verlassen (die is ook van alu)...

als je het gewoon door een kundig bedrijf laat doen, is er niets aan de hand!! :D

wijs!! maar je zei eerst dat t bijna niet ging met 25 kw en std vertanding... hoe doe je het nu dan?? dan zou ik het misschien ook een keer kunnen proberen :D

gebruik je je handrem of voetrem?? :D

Zittend wheelie is echt onmogelijk :P Racemaniac van ander forum kreeg het ook niet voor mekaar ;)

Maar zoals je ziet @ foto lukken staggered wheelies wel!
Doordat je het gewicht naar achter verplaatst enzo..
Wel enger dan gewoon zittend! Maar meteen ook wat gekker :D

Ik doe het met de voetrem ja :P Moet die ook goed onder controle krijgen he!
En weetniet zeker of me handremmetje al 100% goed is :P

Zag laast een filmpje daar had zn vent op zn motor een extra remklauw gemonteerd achter,Dus hij had voetrem en dan nog achterem op zn stuur zitten met kleine hendel..

Vet hoor marty! Ik wil eigenlijk ook wel als ik dat zo zie... Maar ik weet t niet... heb echt geen zin in brokken nog :P

Snap niet dat ik nu zo'n pussy ben, met scooter had ik daar geen last van :+ Misschien ook wel omdat er wat meer kapot is dan alleen een beetje kapschade als je goed hard valt met je motort... :P iig zonder valbeugels

Last edited:
Zag laast een filmpje daar had zn vent op zn motor een extra remklauw gemonteerd achter,Dus hij had voetrem en dan nog achterem op zn stuur zitten met kleine hendel..

Jup zo kan het ook, ik heb het handremmetje op men voetrempomp aangesloten!

@ Wheelex: Mja als je je motor voorziet van een crashcage kan er al weinig essentieels kapot gaan!
Wat wel vaak kapot gaat zijn je clipons/stuur of koppeling/rem hendeltjes.. Mits je valt natuurlijk :P

Agja het is een keuze wat je voor je zelf maakt :)
Een motor netjes houden en lekker mee touren is ook heel gaaf!

Status
Not open for further replies.
Back