Wheelie filmpje/pictures topic #2

Status
Not open for further replies.
wat je nu doet is omhoog trekken, en hem met je lichaam weer trug duwen.
en als je nu hetzelfde doet, al1 dan naar 8eren leunen, krijg je hem wel redelijk op ze dode punt, al1 dan nog je rem leren beheersen.

Wat ik deed was gewoon een keer goed doortrekken naar het dodenpunt, om toch beetje het gevoel te krijgen"van "nu gaat die echt te ver achterover" Natuurlijk deed ik dan achterrem, en kwam ik weer netjes terecht

bij mijn eerste wheelies zat ik ook dicht met me hoofd bij me stuur. was wel std setup, en kon dat toen op een gegeven moment aardig wat meters. het is moeilijker om hem zo op bp te krijgen, maar het gaf me wel een veiliger gevoel. als je het zo prettig vindt, en je kan hem ook gewoon op bp krijgen moet je het eerst zo maar leren. later als je hem met hogere snelheid omhoog wilt krijgen zal je toch echt jezelf achterover moeten gooien ;)

Ey wtf suffie, ben jij bezig joh in Bab? Whaha vet man... ik herken Koolwijk @ je foto's

Ik kom je wel een keer uitleg geven :P

Gvd is er eindelijk iemand die stunt bij mij in de buurt, heb ik mijn scooter niet meer :P

Haha ik wil wel een x lesje geven hoor, als ik ook ff mag crossen op je scoot :P

Mis het stunten namelijk wel beetje :P Maar motorrijles vandaag deed ook wel weer hard...
Die leraar weet dat ik stuntte dus hij zei van probeer is een stoppie :P dus ik proberen... maar gaat niet door de ABS :+ , wist die vent allang natuurlijk :P

ey Sebas! Hoe zit t bij jou nu eigelijk met je motorrijbewijs?

met de mijne gaat et wel goed, ik ga nu tot 4 april niet lessen, heeft nml niet echt zin... en dan nog 3 lessen oid, en dan heb ik 25 april mijn examen! :D

heb nu 6 lesjes gehad, waarvan 2 bijzondere verrichtingen...:+

Haha ik wil wel een x lesje geven hoor, als ik ook ff mag crossen op je scoot :P

Mis het stunten namelijk wel beetje :P Maar motorrijles vandaag deed ook wel weer hard...
Die leraar weet dat ik stuntte dus hij zei van probeer is een stoppie :P dus ik proberen... maar gaat niet door de ABS :+ , wist die vent allang natuurlijk :P

haha ok super, als je maar niet op je bek gaat > dat moet ik namelijk zelf nog doen, dus jij mag niet de eerste wezen :p
haha geintje, maar moet je maar is ff zien wanneer je tijd heb :D

Last edited:
met de mijne gaat et wel goed, ik ga nu tot 4 april niet lessen, heeft nml niet echt zin... en dan nog 3 lessen oid, en dan heb ik 25 april mijn examen! :D

heb nu 6 lesjes gehad, waarvan 2 bijzondere verrichtingen...:+

Nice!

Ik heb vandaag mijn eerste echte les gehad... ging ook al snel door de verrichtingen heen :D :P

Die vent zei dat ik 15 lessen nodig zou hebben, maar zei die wss om zo'n pakket te verkopen aan me :P dus heb ik niet gedaan en ga gewoon voor minder lessen.. :D en anders worden het er toch 15.. boeit ook niet :+

Maar beter kunnen we van de zomer cruisen :W

Status
Not open for further replies.
Back